СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний університет «Львівська політехніка», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.175-178

Анотація

Сучасна освіта має бути інноваційною. Стимулом  діяльності інноваційної особистості є бажання вчи тися, бажання не тільки отримувати готові знання, а й здатність самостійно мислити та аналізувати інформацію. Творчість є відповіддю на зростаючу складність і динаміку соціального середовища. Розвиток суспільства вимагає творчої орієнтації, що  полягає у творчому підході до вирішення проблем і прийняття рішень, пошуку і впровадженню змін, відкритості до змін, гнучкості у діяльності, управління собою та своїм життям. Навчання конструктивного творчого мислення, стратегії та  тактики творчої діяльності на тренінгах творчості базується на закономірностях творчої діяльності професійних  працівників (інженерів, викладачів, лікарів тощо), враховує специфіку творчої діяльності, охоплює основні прийоми існуючих методів стимулювання творчої діяльності і можуть бути використані на будь-якому етапі творчого процесу як ефективний засіб стимулювання творчого мислення.
Ключові слова: освіта, творчість, інновація, навчання творчості, методи, тактика, педагогічні технології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ