ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСКРЕТНИХ СТРУКТУР СТУДЕНТАМИ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 122 КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ

Автор(и)

  • В.С. Щирба Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Р.В. Моцик Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • О.В. Фуртель Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.179-182

Анотація

Математика – цариця наук. Вона є теоретичним фундаментом у багатьох галузях науки і особливо актуальна для комп’ютерних наук. Чільне місце серед математичних дисциплін займає дискретна математика. Її освоєння студентами є передумовою формування фахових компетентностей, пов’язаних, зокрема, з математичним моделюванням. Разом з тим, студенти молодших курсів, які лише розпочинають свій, в якійсь мірі, професійний шлях у комп’ютерних науках, досить часто скаржаться, що «замість потрібних предметів їх заставляють вивчати якусь математику». Постає завдання формування професійної мотивації студентів напряму підготовки 122 Комп’ютерні науки до вивчення математичних  дисциплін взагалі та дискретної математики зокрема.  У роботі аналізується етап становлення та формування структури дискретної математики як фахового предмету, сильні та слабкі місця наявної навчально-методичної літератури. Для формування професійної мотивації вивчення цього предмету на основі конкретного практичного використання результатів дискретної математики надаються рекомендації включати в теоретичний матеріал її прикладні аспекти.
Ключові слова: фахова підготовка майбутніх спеціалістів напряму комп’ютерних наук, дискретна математика, мотивація вивчення математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ