УПРАВЛІННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ з ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. В. Валяровський Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, Україна
  • А. М. Кух Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.21-27

Анотація

Розглянуто теоретичні засади диференціації навчального експерименту з фізики в школі. Запропоновано схеми управління навчально-пізнавальною діяльністю в процесі експерименту на основі еталонів контролю. Пропонується загальна схема організації дослідницької діяльності школярів з фізики.

The key-note of the article is the theoretical fundamentalses of differentiating of educational experiment of physics at school. It is recommended of using the plans of management for educationdl and cognitive activity are proposed during experiment on the basis of the controls' standards; the total plan of organization of exploratory activity of the schoolboys on physics is offered.

Посилання

Атаманчук П. С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, іформаційно-видавниий відділ, 1999. — 174 с.

Гайдучок Г.М., Нижник В.Г. Фронтальний експеримент з фізики в 7-11 класах середньої школи: Посібник для вчителя. — К: Рад. гак., 1989. — 175 с.

Каменев О.П., Прун А.Ф., Ткаченко В.М. Впровадження проблемних завдань у фізичний практикум //Стандарти фізичної освіти в Україні. Технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Науково-методичний збірник. — Кам’янець-Подільський, 1997. — С. 81-82.

Коршак Є.В. Навчальний фізичний експеримент в умовах диференційованого вивчення фізики і створення стандартів освіти //Стандарти фізичної освіти в Україні. Технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Науково-методичний збірник. — Кам’янець-Подільський, 1997. — С. 29-30.

Ю.Галатюк, В. Тищук. Організація лабораторних робіт з фізики в умовах диференціації навчання //Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 3. — С. 38-41.

##submission.downloads##