ТРУДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕХНІКИ І ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • М. М. Волошин Подільська державна аграрно-технічна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.27-35

Анотація

В даній статті представлено міркування з особливостей трудності вивчення техніки і формування навчально-пізнавальних умінь у майбутніх фахівців аграрно-технічного профілю.

In the given article the speculations about features of difficulty engineerings' study and shaping educational of skills, at the future experts of a agrar-technical structure are represented.

Посилання

Закон України «Про вищу освіту» //Голос України. — 2002. — № 43. — 5 березня, стор. 10-15.

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии.- М.: Педагогика, 1989. - 190 с. (рос.).

Дьомін А.І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів. К.: Вища школа, 1978, — 72с.

Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов и ее информационнометодическое обеспечение. — К.: Вища школа, 1990. — 248 с.

Козаков В.А. Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Підручник, у 2-х ч. — Ч. I. Психологія суб’єкта діяльності. — К.: КНЕУ, 1999. — 244 с.

##submission.downloads##