ЗАРОДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ ІДЕЙ В ДОІСТОРИЧНИЙ ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ФІЗИКИ ЯК НАУКОВОЇ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ (СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ)

Автор(и)

  • А. К. Волошина Бердянський державний педагогічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.35-41

Анотація

У статті розглядаються історичні корені методичних та фізичних ідей як наукової засади процесів зародження та становлення методики розв’язування і складання фізичних задач у середній школі.

The article considers historic roots of methodic and Physics ideas as base of scientific base of conceptions' process and becoming of methods solving and making physical problems in secondary school.

Посилання

Павленко А. І. Методика навчання учнів середньої школи розв ’язуванню і складанню фізичних задач: (теоретичні основи) /Наук. ред. С.У.Гончаренко. — К.: ТОВ “Міжнар.фін.агенція”, 1997. — 177 с.

Сергеев А.В. Становление и развитие истории методики преподавания физики в средней школе как научной дисциплины. — Дисс. ... д-ра пед. наук. — Запорожье, 1989. — 370 с.

##submission.downloads##