ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНОГО КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.41-49Анотація
У статті розглядаються особливості організації контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи з використанням комп’ютерної техніки. Аналізуються основні психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерних навчально-контролюючих систем та розроблених на їх основі тестових програм контролю та оцінювання.The article are considered the particularities of organization of checking and estimating educational achievements pupils of general school. Analysed main psychological and pedagogical requirements to systems of education and checking and developed on their base of test programs of checking and estimating.
Посилання
Атаманчук П.С. Цільова навчальна програма та пошуково-творча діяльність як передумови формування інтегральних особистісних якостей у навчанні фізики //Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧДПУ, 2002. — Т. 1. — С. 5-7.
Бугайов О.І. Концепція фізичної освіти у 12-річній загальноосвітній школі (проект) //Фізика та астрономія в школі. — 2001. — № 6. — С. 6-13.
Вільямс Р., Маклін К. Комп’ютери в школі: Пер. з англ. — К.: Рад. школа, 1988. — 295 с.
Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. — Запоріжжя, 2001. — 265 с.
Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. — К.: ПАН ЛТД, 1994. — 283 с.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти //Фізика та астрономія в школі. — 2000. — № 4.— С. 2-6.
Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютерного обучения. — М.: Педагогика, 1988. — 120 с.
Новак О.Я. Проведення тематичних атестацій з фізики в системі модульного навчання //Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 3.— С. 20-23.
Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів /За ред. Ю.І.Машбиця. — К.: ІЗМН, 1997. — 264 с.