УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ В 12-МУ КЛАСІ

Автор(и)

  • А. М. Кух Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.53-56

Анотація

Розглянуто теоретичні підходи до реалізації навчання фізики в школі, окреслено структуру підручника “Фізика-12” в ракурсі оновлення змісту освіти, запропоновано теоретичні засади реалізації узагальнення і систематизації знань учнів в курсі фізики 12-го класу.

The theoretical approaches to embodying teaching of physics at school surveyed, the structure of the text-book “Physics -12” bevel way upgrades of the content of formation surveyed, the theoretical fundamentalses of embodying generalization and systematizations of knowledge of the schoolboys in course of physics of 12 class are proposed.

Посилання

Бугайов О.І. Концепція фізичної освіти у середній загальноосвітній школі //Рідна школа. — 1993. — № 3. — С. 15-18.

Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: Опыт теоретического и психологического исследования. — М.: Педагогика, 1986. — 240 с.

Євген Коршак, Микола Шут, Геннадій Грищенко. Проект Концепції освіти з фізики і астрономії 12-річної школи. //’’Фізика і астрономія в школі”. — № 1. — 2001 р. — С. 24-26.

##submission.downloads##