ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ Й РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • І. В. Нечет Запорізький державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.64-71

Анотація

Аналізується специфіка принципів дидактики фізики середньої загальноосвітньої та вищої педагогічної школи в умовах особистісно орієнтованої системи навчання.

The principles of physics didactics of general secondary school and pedagogical higher institutes of education in the conditions of individually oriented system of education are analyzed.

Посилання

Нечет В.І. Методологічні засади модернізації системи середньої освіти в Україні //Модернізація системи освіти в Україні на засадах націон. традицій та етнопедагогіки, гуманізації і демократизації, світового досвіду. — Івано-Франківськ, 1995. — С. 26-27.

Нечет В.И., Самойленко П.И., Сергеев А.В. Теоретические основы дидактики физики //Специалист. — 1995. — № 1. — С. 31-33; № 2. — С. 23-26; № 4. — С. 28-32.

Нечет В.І. Основи теорії навчання фізики в загальноосвітній середній школі. — Запоріжжя: АО “Мотор Січ”, 1997. — 201 с.

Нечет В.І. Дидактика фізики: теорія особистісно орієнтованого навчання //Фізика та астрономія в школі. — 1996. — № 1. — С. 14-17.

Нечет В.І. Дидактичний аналіз структури фізичного знання //Фізика та астрономія в школі. — 1997. — № 2. — С. 20-25.

Нечет В.І. Модель фізичного пізнання як методологічна основа дидактики фізики //Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова /Укл. П.В.Дмитренко. О.Л.Макаренко. В.П.Сергієнко. — К.: НПУ, 2001. — 298 с. — С. 225-232.

Нечет В.І. Система принципів особистісно орієнтованого навчання фізики як метод обгрунтування доцільної міри стандартизації фізичної освіти в середній школі //Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 3. Серія: педагогічні науки: Збірник. — Чернігів: ЧДПУ, 2000. — № 3. — 276 с. — С. 101-107.

В.І.Нечет. Особистісно-типологічний підхід до реформування природничої освіти школярів: принципи й проблеми //Наукові записки. — Серія: Педагогічні науки. — Засоби реалізації сучасних технологій навчання. — Випуск 34. — Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Вин-ниченка. — 2001. — 248 с. — С. 68-72.

Нечет В.І. Способи “фундаментального” і “світоглядного” навчання в дидактиці фізики середньої школи //Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧДПУ, 2002. — №13. — Том 1. — С. 96-100.

Нечет В.І. Структура предмета професійної діяльності вчителя-пре-дметника в теорії особистісно орієнтованого навчання //Збірник наукових праць: Спеціальний випуск /В.Г. Кузь (гол. ред.) та інші. — К.: Науковий світ, 2001. — 217 с. — С. 190-195.

Нечет В.І. Модель гетерогенної особистості як методологічна основа спецкурсів професійної спрямованості для майбутніх учителів фізики //Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. — Випуск 6. Частина 1. — Вінниця: ДП “Державна картографічна фабрика”, 2002. — С. 51-54.

Нечет В.І. Стратегія реформування змісту і технологій фундаментальної підготовки з фізики майбутнього вчителя //Педагогічні науки. Збірник наукових праць. Випуск 9. — Херсон: Айлант, 1999. — С. 277-283.

Нечет В.І. Концептуальні засади та логічна структура спецкурсу «Теоретичні основи дидактики фізики» //Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін природознавчо-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, 2000. — Вип. 6. — 224 с. — С. 89-93.

Самойленко П.И., Сергеев А.В. Развитие дидактики физики как инновационный процесс //Специалист. — 1997. — № 4. — С. 28-31; №

— С. 29-32; № 6. — С. 34-37.

Бушок Г.Ф., Венгер Е.Ф. Методика преподавания общей физики в высшей школе. — К., 2000. — 416 с.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. — Запоріжжя: Прем’єр, 2001. — 266 с.

Гадецький М.В. Дидактичні основи методики фізики. — Харків: ХДПІ, 1993. — 100 с.

Нечет В.І. Модель структуризації пізнавальної активності учнів як методологічна основа проектування сучасних технологій навчання фізики //Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, 1999. — Вип. 5. — С. 71-78.

Энциклопедия профессионального образования: в 3-х т. /Под ред. С.Я.Батышева. — М., АПО. 1999. — 440 с. Т. 2. — М-П. — 1999.

##submission.downloads##