КОРИГУВАННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ЗАСВОЄННЯМ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗИКИ В ХОДІ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.76-78

Анотація

Описано механізм управління пізнавальною діяльністю на основі завдань еталонного характеру за ознакою поділу студентів на теоретиків та емпіриків.

The mechanism of managments' cognitive by activity is described on the tasks of standard character to determinate of division of the students on the theorists and experimenters.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. -С. 29-37.

Атаманчук П. С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1999.- С. 92-96.

Атаманчук П.С., Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики. — К.:, Школяр, 1996. — 302 ст.

Атаманчук П.С., Оленюк І.В. Технологічні аспекти розробки цільової освітньо-професійної програми (на прикладі навчальної дисципліни “Фізика”). //Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції “Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах” (Львів, 7-9 жовтня, 2002р.). - Львів: Ліга-Прес, 2002. — 214 с.

Жданов Л.С. Підручник з фізики для середніх навчальних закладів.— Київ: Вища школа. Головне видавництво, 1979.

Національна доктрина розвитку освіти //Освіта. — 24 квітня-1 травня 2002 р. — 2002. — № 26.

Оленюк І.В. Збірник задач та запитань з фізики. Посібник для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. — Тернопіль: ЛІЛЕЯ, 2002.

##submission.downloads##