ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕТАЛОННИХ ВИМІРНИКІВ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. М. Семерня Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.79-86

Анотація

Висвітлюються основні особливості використання еталонних вимірників якості знань учнів у навчанні фізики в рамках структурних елементів УР°КУ-

In the article tells about main features of usage of standartd measuries of quality of knowledge of the schoolboys at teahing of physics. Is paid attention to an intrusion of the reference approach in structural units of lessons of physics in mean comprehensive schools.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1997. — 136 с.

Творчість, як спосіб дії //Завуч, 2000. — № 7.

Семерня О.М. Методика використання еталонних вимірників якості знань студентів (учнів) //Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції (Львів, 7-9 жовтня, 2002 р.). — Львів: Ліга-Прес, 2002. — С. 128-130.

Ланге В.Н. Физические парадоксы, софизмы и занимательные задачи. — М.: “Просвещение“. — 1967. - 168 с.

##submission.downloads##