ПРЕДМЕТ, ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ НА НЕФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.129-135Анотація
У статті проаналізовано поняття предмету, цілі, завдання методики викладання загальної фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних вузів, як важливу проблему сучасної педагогічної науки. Обгрунтовано та розкрито сутність та структуру цих понять, їх взаємозв’язок.
The notions of object, and problems of general physics teaching methodics on the non-physical specialities of pedagogical high school how the important problem of the modern pedagogical science is analyzed in this article. The essential and structure of these notions and its communication are examined and explained.
Посилання
Барбіна Є.С. Педагогічна майстерність як чинник інтеграції професійної підготовки майбутнього вчителя //Педагогіка і психологія. — 1996. — № 1. — С. 133-141.
Богданова І.М. Оновлення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів на основі застосування інноваційних технологій // Педагогіка і психологія. — 1997. — № 4. — С. 174-184.
Богданов І.Т. Технологія проведення лабораторного практикуму з фізики //Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного інституту імені П.Д. Осипенко: Педагогічні науки. — Бердянськ: БДПІ, 2000. — № 4. — С. 136-145.
Бондар В.І. Модульно-рейтингова технологія вивчення навчальної дисципліни (на матеріалі дидактики). — К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 1999. — 49 с.
Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: Теоретические основы. — М.: Просвещение, 1981. - 288 с.
Будний Б.Є. Формування фундаментальних фізичних понять (теоретичні основи). — К.: ВТОВ “А.С.К.”, 1996. — 128 с.
Бушок Г.Ф. Дидактичні основи викладання фізики в педвузах. — К.: Вища шк., 1978. - 232 с.
Бушок Г.Ф., Колупаєв Б.С. Науково-методичні основи викладання загальної фізики. — Рівне: Діва, 1999. — 410 с.
Гадецький М. Дидактичні основи методики фізики. — ХДПІ, 1993. — 100 с.
Дмитренко П.В., Пасічник Ю.А. Дистанційна освіта. — К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 1999. — 25 с.