ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.161-164Анотація
У даній статті вказано і обгрунтовано основні чинники, які впливають на професійне самовизначення учнівської молоді та визначено провідну роль уроків з трудового навчання, які значною мірою допомагають учням у виборі майбутньої професії.
In this article is opened and is proved the general metrics, which influence professional selfdetermination of the pupils and is defined a carrying on role to lessons from labour teaching, which have a carrying on role in choice of the future trade.
Посилання
Проколієнко Л.Н., Ніколенко Д.Ф. “Сімейне виховання. Підлітки”. — К.: “Радянська школа”, 1981.
Тименко М.П., Ільюн М.К., Пилипчук О.Ф. Програма курсу “Основи вибору професії”. Інформаційний збірник Міністерства освіти України, 1993. — № 11. — С. 25-32.
Захаров Н.Н. Симоненко В.Д. Профессиональная ориентация школьников. — М.: Просвещение, 1989. — С. 3.