НАВЧАЛЬНА ДІЛОВА ГРА ЯК ФОРМА АКТИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.181-188Анотація
У статті розкривається суть і принципи навчальної ділової гри, характеризуються принципи її організації, показуються способи реалізації психо-лого-педагогічних принципів у процесі її розробки, обґрунтовується структура гри, даються поради і рекомендації розробникам і користувачам навчальних ділових ігор.
The essential and principles of teaching business-like game is examined in this article. The principles of its organization are characterized. The methods of psychology-pedagogical principles in during its treatment are displayed. The structure of this game is explained. The advices and recommendations for creator and users of teaching business-like games are given.
Посилання
Борисова Н.В. Конструирование деловых игр //Новые методы и средства обучения. — М., 1989. — №2(6). — С. 54-75.
Вербицкий А.А. Активные методы обучения в высшей школе: Контекстный подход. — М., 1990.
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Дидактические игры в процессе обучения физике. — М.: НМЦ среднего профессионального образования, 199б.
Савчук Л.М. Комп’ютерні ігри на практичних заняттях із загальної фізики //Матеріали міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. — Херсон: ХДПУ, 2002. — С. 86-87.