ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ НАОЧНОСТІ (ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД)

Автор(и)

  • О. І. Шиман Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.218-224

Анотація

Стаття розглядає розв’язування задачі створення майбутніми вчителями початкової школи засобів наочності в електронному вигляді, можливості використання наочних посібників на уроках математики в початковій школі, а також знайомить з деякими практичними розробками.

This article is about the solving of problems creating an electronical use of visual methods by future Elementary School teachers, opportunities for using scientific textbooks at Mathematics lessons at Elementary School as well as acquainting with some practical developments.

Посилання

Балл Г.А. Теория учебных задач: Психолого-педагогический аспект. — М: Педагогика, 1990. — 184 с.

Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах. Навчально-методичний посібник. — Київ: “А.С.К.”, 1998. — 345с.

Глушкова О.Б. Таблицы по математике. Справочное учебное пособие для начальной школы. — Москва: “АСТ-ПРЕСС”, 1998. — 128 с.

Мойсеюк Н.Е. Педагогіка. Навчальний посібник. 3-є видання, доповнене.- Київ, 2001 р. — 608 с.

Симонович С.В., Евсеев Г.А., Алексеев А.Г. Практическая информатика: Учебное пособие. — М., АСТ-ПРЕСС: Инфорком-Пресс, 2001. — 480 с.

##submission.downloads##