ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ШКІЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.232-239Анотація
У статті узагальнені психолого-педагогічні основи широкого запровадження шкільного фізичного експерименту як невід’ємної складової навчально-виховного процесу з фізики в сучасній середній школі.
The psychological and pedagogical principles of the broad implem entation of school’s physical experient as an integral part of educational process in modern secondary school are generalized in the article.
Посилання
Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі. - Кіровоград, 1998. - 302 с.
Голин Г.М. Физики о преподавании физики. - М.: Знание, 1979.— 64 с.
Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении /Логико-психологические проблемы построения учебных предметов. - М.: Просвещение, 1972. - 423 с.
Краткое руководство к физике для употребления в народных училищах Российской империи, изданное по высочайшему повелению царствующей императрицы Екатерины Второй. - Санкт-Петербург, 1785.
Хрестоматия по психологии /Под ред. проф. А.В.Петровского. -М.: Просвещение, 1977. - 527 с.