РОЛЬ ТА МІСЦЕ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.319-324Анотація
В роботі аналізується стан та динаміка природничо-наукової компоненти медичної освіти. Досліджена роль курсу “Медична і біологічна фізика” у професійній підготовці майбутніх лікарів.
In work is analysed condition and track record naturally-scientific components of the medical formation. The explored role of the course «Medical and biological physics» in training future doctor.
Посилання
Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. - М.: Аспект - Пресс, 1995. - 316 с.
Торкин А. Высшее образование: системный подход: //Высшее образование в России . - 1999. - №4. - С. 45-51.
Педагогика и логика /Под. ред. Щедровицкого Г.П. - М.: Кас-таль: ТОО “Международный журнал “ Магистериум”, 1993. — 412 с.
Бондар В.І. Модульно-рейтингова технологія вивчення навчальної дисципліни (на матеріалі дидактики). - К.: НПУ, 1999. - 48 с.