ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ПОНЯТЬ В КУРСІ ФІЗИКИ 7-8 КЛАСІВ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО БУДОВУ РЕЧОВИНИ)

Автор(и)

  • С. І. Терещук Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини, Україна
  • М. В. Декарчук Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.171-173

Анотація

В статті розглядаються психолого-педагогічні закономірності формування відомостей про будову речовини в курсі фізики 7-8 класів загальноосвітньої школи.

The article deals with psychology-pedagogical regulars of formation of information about the structure of substance in physics course of 7-8 forms of secondary school.

Біографія автора

С. І. Терещук, Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент Уманського державного педаго­гічного університету ім. Павла Тичини

Посилання

Выготский Л.С. Избранные психологические исследования. Мышление и речь. Проблемы психологического развития ребенка. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1956. - 518 с.

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. — М.: Педагогика. — Т.2, 1983. — 320 с.

Шардаков М.Н. Мышление школьника. — М.: Учпедгиз, 1963. — 256 с.

Гальперин П.Я., Талыктна Н.Ф. Основные результаты исследований по проблеме “Формирование умственных действий и понятий”. — М.: Изд-во МГУ, 1965. — 51 с.

Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. — К.: Ге-нез, 1996. — 128 с.

Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. — М.: Педагогика, 1986. — 176 с. — (Труды д. чл. и чл.- кор. АПН СССР).

Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования. — М.: Педагогика 1986. — 240 с. — (Труды д.чл. и чл. кор. АПН СССР).

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. — М.: Педагогика, 1972. - 423 с.

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. (Логикопсихологические проблемы построения учебных предметов). — М.: Педагогика, 1972. — 423 с.

Білий М.С. Методика викладання фізики в VI і VII класах. — К.: Рад. школа, 1971.

Балашов М.М. Методические рекомендации к преподаванию физики в 7-8 классах средней школы: Кн. для учителя: Из опыта работы. — М.: Просвещение, 1991. — 44 с.

Методика преподавания физики в 7-8 классах средней школы: Пособие для учителя / А.В.Усова, В.П.Орехов, С.Е.Каменецкий и др.; Под ред. А.В.Усовой. — 4-е изд., перераб. — М.: Просвещение, 1990. — 319 с.

Гороновська В.Т., Самсонова Г.В. Уроки фізики в 6 класі: Методичний посібник для вчителів — К.: Рад. школа, 1972. — 182 с.

Коршак Є.В. та ін. Фізика, 8 кл.: Підручник для серед. загальноосвіт. шк. / Є.В.Коршак, О.І.Ляшенко, В.Ф.Сав-ченко. — К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 1999. — 200 с.

##submission.downloads##