ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ: АНАЛІЗ ТА АКЦЕНТИ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.31-34

Анотація

И. В. Оленюк

Гусятинский колледж Тернопольского национального технического университета имени Ивана Пулюя

ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ФИЗИКИ: АНАЛИЗ И АКЦЕНТЫ

В статье сделано теоретическое обоснование педагогической необходимости личностных ориентаций в обучении физики. На основании анализа ранних подходов в личностно-ориентированном обучении сделано акцент на необходимости управления формированием личностных достижений.

Ключевые слова: личностно ориентированное обучение, личностно-деятельностные измерители качества знаний, управление учебно-познавательной деятельностью.

І. V. Olenuk

Gusyatinskiy College of the Ternopol Ivan Pulyuy National Technical University

LEARNER-CENTERED TEACHING PHYSICS AS ANALYSIS AND ACCENTS

In the article the theoretical ground of pedagogical expediency of personality orientations is conducted in the studies of physics. On the basis of analysis of different approaches in relation to the personality oriented studies emphasized necessity of management forming of personality properties. The author describes a system of personal quality of knowledge in teaching physics. The system is focused on the development of higher mental functions of the individual and ensures the implementation of teaching and learning activities and improve its efficiency. Eventually this leads to achievement level, which is defined target program.

Key words: the personality oriented studies, standard quality of knowledge, management educational-cognitive activity.

Біографія автора

І. В. Оленюк, Гусятинський коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання фізики і дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : К-ПДПІ, 1997. - 136 с.

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса (Методические основы) / Ю.К. Бабанский. - М. : Просвещение, 1987. - 192 с.

Розділ 1. Дидактика фізики як визначальник

Балл ГО. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її становленню: орієнтири психологічного аналізу / ГО. Балл // Професійна освіта: педагогіка і психологія : українсько-польський щорічник. - Ченстохова ; К., 2000. - С. 217-231.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання : навчально-методичний посібник / І.Д. Бех. - К. : ІЗМН, 1998. - 204 с.

Благодаренко Л.Ю. Особистісно орієнтоване навчання фізики в педагогічних класах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. -К., 2003. - 222 с.

Нечет В.І. Дидактика фізики: теорія особистіно орієнтованого навчання / В.І. Нечет // Фізика та астрономія в школі. -1996. - № 1. - С. 14-17.

Петровський В.А. Личность в психологии : учебное пособие / В.А. Петровський. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. -320 с.

Подмазін С.І. Особистісно орієнтований освітній процес. Принципи технології / С.І. Подмазін // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 2. - С. 37-43.

Савченко О.Я. Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя / О.Я. Савченко // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 1977. - С. 3-5.

Сілков В.В. Особистісно-орієнтоване навчання: причини виникнення, передумови появи, сутність і перспективи розвитку / В.В. Сілков // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : збірник науково-методичних праць. - Рівне : РДГУ 2001. - Вип. 3. -С. 7-18.

Степанов Е.В. В поисках более точного ответа. Личностно ориентированный поход / Е.В. Степанов // Директор школы. - 2001. - № 1. - С. 71-75.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе / И.С. Якиманская. - М. : Сентябрь, 1996. - С. 5-6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30