ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНЯ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • О. П. Пінчук Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Україна
  • О. М. Соколюк Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.35-37

Анотація

А. П. Пинчук, А. М. Соколюк

Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины

ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ УЧАЩЕГОСЯ СРЕДСТВАМИ ИНТЕРНЕТ

Оперативность и экстерриториальность передачи информации любого объема и типа модальности, расширение возможностей сотрудничества и педагогического взаимодействия, оперативность обратной связи и доступность источников информации в открытых педагогических системах создают предпосылки для разработки новых моделей учебных сред, которые в большей степени ориентированы на личные познавательные потребности учащихся, направленные на развитие их самостоятельности и способности к самообучению.

Ключевые слова: учебная среда, модели обучения, формы обучения, Интернет.

O. P. Pinchuk, O. M. Sokoluk

Institute of Information technologies and Facilities of teaching of NAPN of Ukraine

THE INDIVIDUALIZATION STUDENT ACADEMIC MEDIUM BY THE INTERNET TOOLS

In this article describe about the efficiency and the extraterritoriality information transfer of any size and type of modality.

The authors demonstrate the ability to engage and teacher interaction and feedback, and access to sources of information in the public educational system. The main ideas of articles focus on the creating conditions for the development of new models of the learning environments, which are more oriented on personal cognitive needs of students. Also, these models are aimed at the development of autonomy and self-learning ability of pupils.

Key words: learning environment, learning models, forms of learning, Internet.

Біографії авторів

О. П. Пінчук, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

кандидат педагогічних наук, завідувач відділу дослідження і проектування навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ

О. М. Соколюк, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

кандидат педагогічних наук, завідувач відділу лабораторних комплексів засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія [Текст] / В.Ю. Биков. - К. : Атіка, 2008. - 684 с.

Богачков Ю.М. Ключові питання створення Концепції мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ю.М. Богачков,

О.П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. -2013. - № 3 (35). - С. 83-98. - Режим доступу: Ьйр://)оигпа1. iitta.gov.ua/index.php/it1t/artic1e/view/854.

Бугайчук К.Л. Персональне навчальне середовище: перша спроба зрозуміти [Електронний ресурс] / К.Л. Бугайчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011. - № 5 (25). - Режим доступу: http://journa1.iitta.gov.ua/index.php/ it1t/artic1e/view/550.

Жук Ю.О. Проблеми формування навчального середовища сучасної школи / Ю.О. Жук // Моделі розвитку сучасної української школи : мат. Всеукр. наук.-практ. конф. 1113 жовтня 2006 р., Черкаси-Сахнівка. - К. : СПД Богданова А.М., 2006. - С. 71-77.

Жук Ю.О. Характерні ознаки структури комп’ютерно орієнтованого навчального середовища [Текст] / Ю.О. Жук,

О.М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання : зб. наук. праць / за ред. В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука. - К. : Атіка, 2005. - С. 100-109.

Машбиц Е.И. Психологические механизмы обучения [Текст] / Е.И. Машбиц // Развивающее образование : диалог с В.В. Давыдовым. - М., 2002. - Т. І. - С. 245-252.

Організація навчальної діяльності у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі : посібник [Текст] / Ю.О. Жук, О.М. Соколюк, Н.П. Дементієвська, О.П. Пінчук ; за ред. Ю.О. Жука. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 128 с.

Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник [Текст] / [Ю.М. Богачков, В.Ю. Биков, О.П. Пінчук, А.Ф. Манако та ін.] ; за наук. ред. Ю.М. Богачкова. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 160 с.: іл.

Пінчук О.П. Мультимедійні технології: підготовка індивідуальних інформаційних домашніх завдань з фізики [Текст] / О.П. Пінчук // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 34-36.

Смульсон М.Л. Сучасний вчитель у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] / М.Л. Смульсон // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2008. -№ 3 (7). - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index. php/itlt/article/view/114.

Смульсон М.Л. Середовище дистанційного навчання: психологічні засади проектування [Текст] / М.Л. Смульсон // Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології / [за ред. С.Д. Максименка, М.Л. Смульсон]. -К. : Міленіум, 2006. - Т. 8. - Вип. 2. - С. 40-56.

Соколюк О.М. Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності [Електронний ресурс] / О.М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011. - № 6 (26). - Режим доступу: http://www. journal.iitta.gov.ua.

Хуторской А.В. Интернет в школе [ Текст] / А.В. Хуторской. -М. : ИОСО РАО, 2000. - 304 c.

Schneider D.K. Personal learning environment [Електронний ресурс] / D.K. Schneider // EduTechWiki 2007. - Режим доступу: http://edutechwiki.unige.ch/en/Personal_learning_en-vi ronment.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30