ДІАГНОСТИКА ДИДАКТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК КОМПОНЕНТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. В. Опачко ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.106-109

Анотація

М. В. Опачко

Ужгородский национальный университет ДИАГНОСТИКА ДИДАКТИЧЕСКОЙ СРЕДЫ КАК КОМПОНЕНТ МЕТОДИЧЕСКОЙ РОБОТЫ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ

В статье рассматриваются проблемы диагностики дидактического среды, создаваемого в процессе обучения физике в школе. Раскрывается сущность диагностики как компонента методической работы учителя физики. Рассматривается сущность диагностики на примере анализа состояния учебнометодического обеспечения дидактического процесса.

Ключевые слова: диагностика, дидактическое среду, учебно-методическое обеспечение.

M. V. Opachko

Uzhhorod National University

DIAGNOSIS DIDACTIC ENVIRONMENT AS A COMPONENT OF THE METHODOLOGY OF TEACHERS-TO-DO OF PHYSICS

The problems of diagnosis didactic environment created in the process of teaching physics in high school. The essence of the diagnostic component of the methodological work of the teacher of physics. The essence ofthe diagnosis by analyzing the state oftrain-ing and methodological support of the didactic process. Relevance of the investigated problem is caused by conflict between the need to prepare teachers-to-do to diagnose Physics Didactic environment and the lack of a systematic approach to the problem.

Key words: diagnosis, didactic environment, training and methodological support.

Посилання

Блощинський І.Г. Обґрунтування критеріїв і показників ефективності процесу формування адекватної самооцінки курсантів у навчальному процесі ВВЗО / І.Г. Блощинський // Наукові записки. - Вінниця : ВАТ «Віноблдрукарня», 2001. -Вип. 4. - С. 74-76. - (Педагогіка і психологія).

Вимоги до кабінету фізики (Вимоги до розміщення кабінету

фізики та його обладнання) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://phiz-kab.at.ua/kabinet/vymogy_do_kabinetu_

fizyky.doc.

Гуржій А.М. Засоби навчання : навчальний посібник / А.М. Гуржій, Ю.О. Жук, В.П. Волинський - К. : ІЗМН, 1997. - 208 с.

Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп ; пер. с нем. - М. : Педагогика, 1991. - 240 с.

Коваль К.С. Поняття «педагогічна діагностика» та її функції [Електронний ресурс] / К.С.Коваль. - Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2012_24/files/ P2412_28.pdf.

Максимов В.Г. Педагогическая диагностика в школе : учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. завед. / В.Г. Максимов. -М. : Академия, 2002. - 272 с.

Опачко М.В. Організація і функціонування дидактичного середовища в процесі навчання фізики в школі / М.В. Опачко // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Херсон : Вид-во ХДУ 2008. - Вип. 50. - Ч. 1. - С. 329-331.

Педагогическая диагностика в школе / [под ред. А.И. Кочетова]. - Мн. : Нар. асвета, 1987. - 223 с.

Педагогічна діагностика : методичні рекомендації [Електронний ресурс] / укл. В. Уруський. - Режим доступу: http:// obuch.com.ua/informatika/15377/index.html.

Равчина Т. Організація демократичного освітнього середовища / Т. Равчина // Педагогіка для громадянського суспільства : навч. пос. для студ. пед. спец. / за ред. д-ра пед. наук Т.С. Кошманової. - Львів : Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2005. - С. 124-147.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30