«ПАРТНЕРСЬКЕ НАВЧАННЯ» ЯК ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ КОМПЕТЕНТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ПІД ЧАС САМОСТІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Г. П. Половина Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», Україна
  • В. О. Новгородський Криворізький педагогічний інститут, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.116-119

Анотація

Г. П. Половина, В. О. Новгородский

Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет», Криворожский педагогический институт «ПАРТНЕРСКОЕ ОБУЧЕНИЕ» КАК ДИДАКТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ КОМПЕТЕНТНИСТНОГО СТАНОВЛЕНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИКИ

В статье рассмотрено партнерское обучение как сотрудничество преподавателей пединститута и учителей
школы, студентов и учеников, для которого методы познания науки стали бы главными методами обучения. Одним из действенных путей повышения уровня качества продукта учебной деятельности есть внедрение учебно- и научноисследовательской работ для ученика и студента соответственно.

Ключевые слова: партнерское обучение, исследовательская работа, физический эксперимент.

G. P. Polovina, W. O. Novgorodskij Kriviy Rig National University, Kriviy Rig Pedagogical Institute PARTNER TRAINING AS A DIDACTIC MODEL OF QUALITY MANAGEMENT COMPETENCE DEVELOPMENT STUDENT

In this article is described of the partner training as cooperative of the teacher of institute and of schools, students and pupils is considered. The main idea of this article is the methods of sciences' knowledge. One of effective ways of increase of the education activity product quality level is introduction of educational and research and other as scientific and research works of the pupil and the student respectively. Quality training of teachers-to-do due to the need of society in shaping teacher capable of information retrieval independence and professional flexibility, creativity and innovation activities. This necessitates the weapons of the teacher-to-do research skills, mastery of his methodology and the methodology of scientific research.

Key worlds: Partner Training, scientific and educational-research work, Physical Experiment, didacti

Посилання

Горкуненко П.П. Дослідницька творчість в системі професійної підготовки майбутніх вчителів / П.П. Горкуненко // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителів - вихователя - викладачів : мат. Всеукраїн. наук.-практ. конф. - К., 2005. - С.

Проказа О.Т. Навчально-пізнавальні суперечності як передумова пошукової квазісамостійної діяльності студентів на заняттях з фізики / О.Т. Проказа, О.В. Грицьких // Теорія і методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць : в 3-х томах. - Кривий Ріг : Вид. відділ НМетАУ, 2008. -Вип. VII. - Т 2: Теорія і методика навч. фізики. - 367 с.

Голобородько В.А. Партнерське навчання / В.А. Голобо-родько, Н.С. Погрібна, Г.П. Половина // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Херсон : Видавництво ХДУ 2011. - Вип. 57. - С. 97-102.

Проказа О.Т. Особистісні знання фізиків як передумова їх можливостей виконувати. Науково-методичні дослідження / О.Т. Проказа, О.В. Грицьких // Теорія і методика навчання математики, фізики інформатики : збірник наукових праць : в 3-х томах. - Кривий Ріг : Видавництво відділ НМетАУ 2010. - Вип. VII. - Т 2.

Бургун І.В. Методологічний підхід до навчання фізики / І.В. Бургун // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів : ЧДПУ, 2007. - №46. - Т. 1 - С. 22-29.

Ільченко В.Р. Природознавство 5 / В.Р. Ільченко, К.Ж. Гузь, Л.М. Булава. - К. : Ґенеза 1999. - 176 с.

Божинова Ф.Я. Фізика. 8 клас : підручник / Ф.Я. Божинова І.Ю. Женаешь, М.М. Кірюхін. - Х. : Ранок-НТ, 2008. - 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30