ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ЛОГІЧНИХ ОСНОВ ІНФОРМАТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • І. А. Твердохліб Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.127-131

Анотація

И. А. Твердохлиб

Национальный педагогический университет имени

М.П. Драгоманова

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИЗУЧЕНИЯ ЛОГИЧЕСКИХ ОСНОВ ИНФОРМАТИКИ В ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ

В статье рассматриваются теоретические и методические основы мониторинга в образовании. Авторами определено понятие мониторинга качества образования в вузе. Проведенный анализ этапов становления педагогического мониторинга, его уровней, задач, объектов, принципов и функций, учета влияния объективных и субъективных факторов позволяет утверждать о необходимости внедрения в практику работы высших учебных заведений комплексных систем мониторинга качества образования (по комплексу критериев и показателей), что позволит обеспечить качественную подготовку специалистов.

Ключевые слова: психология, педагогика, логика, информатика, мышление.

І. А. Tverdokhlib

National Pedagogical Dragomanov University

THE PSYCHOLOGICAL AND THE PEDAGOGICAL ASPECTS OF STUDYING THE LOGIC BASIS OF INFORMATICS BY THE STUDENTS OF UNIVERSITIES

This article discusses the theoretical and methodological foundations for monitoring education. The authors defined the concept of monitoring the quality of education in higher education. The analysis stages of pedagogical monitoring of its levels, tasks, objects, principles and functions, taking into account the impact of objective and subjective factors suggests the need for implementation in practice of the higher education systems of integrated education quality monitoring (for complex criteria and indicators) that will provide quality training.

Key words: psychology, pedagogic, logics, informatics, thinking.

Посилання

Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія : підруч. для студ., аспірант. та молод. виклад. ВНЗ /

A. М. Алексюк. - К. : Либідь, 1998. - 558 с.

Варій М.Й. Загальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М.Й. Варій. - [3-є вид.]. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 1007 с.

Вергасов В.М. Активизация познавательной деятельности студентов в высшей школе / В.М. Вергасов. - 2-е изд., доп. и перераб. - К. : Вища школа, 1985. - 176 с.

Ерышев А. А. Логика : учеб. пособие / А. А. Ерышев, Н.П. Лукашевич, Е.В. Сластенко ; под. ред. Н.П. Лукашевича. - 5-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 2004. - 216 с.: ил.

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения : в 2-х т. / А.Н. Леонтьев. - М. : Педагогика, 1983. - Т. 2. -320 с.: ил.

Максименко С.Д. Загальна психологія : навчальний посібник / С.Д. Максименко. - 3-є вид., перероб. та доп. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 272 с.

Машбиц Е.И. Психолого-педагогические основы компьютеризации обучения: (Педагогическая наука - реформе школы) / Е.И. Машбиц. - М. : Педагогика, 1988. - 192 с.

Олексюк В.П. Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 /

B. П. Олексюк. - К., 2006. - 270 с.

Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін., за ред. З.Н. Курлянд. -2-ге вид., перероб. і доп. - К. : Знання, 2005. - 399 с.

Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи : підручник / Л.Г Подоляк, В.І. Юрченко. - 2-е вид. - К. : Каравела, 2008. - 352 с.

Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. метод. посіб. для самост. вивч. дисциплін / В.А. Козаков, М.В. Артюшина, О.М. Котикова та ін. ; за заг. ред. В.А. Козакова. - К. : КНЕУ, 2003. - 829 с.

Савчин М.В. Педагогічна психологія : навчальний посібник / М.В. Савчин. - К. : Академвидав, 2007. - 422 с.

Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : навч. посіб. / З.І. Слєпкань. - К. : Вища школа, 2005. - 239 с.: іл.

Слєпкань З.І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики / З.І. Слєпкань. -Тернопіль : Підручники і посібники, 2004. - 240 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30