ПОДГОТОВКА СТУДЕНТОВ-ФИЗИКОВ К ФОРМИРОВАНИЮ КОМПЕТЕНЦИИ У УЧАЩИХСЯ

Автор(и)

  • В. Н. Боканча Тираспольский государственный университет, Республіка Молдова
  • Н. А. Константинов Приднестровский государственный университет имени Т. Г. Шевченко, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.145-147

Анотація

В. Н. Боканча1, Н. А. Константінов2 1 Тираспольский державний університет 2Приднестровский державний університет імені Т. Г Шевченка ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ В УЧНІВ

У статті розглядаються проблеми підготовки майбутніх вчителів фізики в Республіці Молдова щодо формування компетенцій в учнів шкіл. Автори статті розробили техноло-
гію формування поняття «шкільна компетенція» у студентів-фізиків. Ця технологія сприяє усвідомленій підготовці студентів до формування компетенцій у процесі викладання фізики. Головна ідея статті в тому, що авторами запроваджена в практику система підготовки вчителів фізики до формування компетенцій в учнів у процесі викладання фізики. Надалі автори пропонують розробити систему оцінювання рівня формування шкільних компетенцій, а також технологію навчання студентів щодо застосування даної системи.

Ключові слова: куррікулум, шкільна компетенція, учитель фізики, компетенції, Республіка Молдова.

V. N. Bokancha1, N. A. Constantinov2 ITiraspol State University 2Taras Shevchenko Transnistria State University TO TRAINING OF STUDENTS-PHYSICISTS TILL TO FORMATION OF THE COMPETENCES BY PUPILS

The article considers the problems of preparation by teachers-to-do of Physics in the Republic of Moldova to the formation of competencies in schools. The authors have developed a technology of forming the concept of school competence of the students on the profile of Physics. This technology helps to prepare students for the deliberate formation of competence in the teaching of Physics.

The main idea of the article is that the implementation in practice of the system of training teachers of Physics in the formation of pupils’ competence in the teaching of Physics has a positive effect. In the future, the authors propose to develop a system for evaluating the formation of school-level competencies, as well as technology training students on the use of the system.

Key words: curriculum, the school competence, technology training students, teachers-to-do of Physics, Republic of Moldova.

Посилання

Fizicr: Curriculum pentru опугІгтопШІ liceal (cl. a X-a-a XlI-a) (profil real §i profil umanist). - Ch. : ЄНтю^, 2010. - 24 р.

Gerard F.-M. Concevoir et évaluer des manuels scolaires / F.-M. Gerard, X. Roegiers. - Bruxelles : De Boeck Universite, 1993. - 32 р.

Тулькибаевa Н.Н. Соотношение теоретических и практических компетентностей личности как фактор совершенствования содержания образования / Н.Н. Тулькибаев^ З.М. Большаковa // Материалы Междунар. науч.-практ. конф. «Теоретико-методологические основы совершенствования естественнонаучного и технологического образования в основной, средней школе и педвузе», 13-14 сентября 2006 г. - Челябинск : Изд-во ИИУМЦ «Образование», 2006. - 310 с.

Павленко А.И. Контуры интегральной образовательной парадигмы: от проектирования личностных образовательных результатов к технологиям их развития / А.И. Павленко // Личность в едином образовательном пространстве: организация, содержание и технологии освоения / науч. ред. К. Л. Крутий и др. - Запорожье : ООО «ЛИПС» ЛТД, 2011. - 428 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30