МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ В КОЛЕДЖАХ

Автор(и)

  • В. П. Калушка Технічний коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.218-220

Анотація

В. П. Калушка

Технический колледж Тернопольского национального технического университета имени Ивана Пулюя

МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ ПОДГОТОВКИ БАКАЛАВРОВ ТЕХНИЧЕСКОГО ПРОФИЛЯ В КОЛЛЕДЖЕ

В статье рассматриваются вопросы основных методологических принципов подготовки бакалавров технического профиля в условиях колледжа. Рассматриваются вопросы взаимоотношений отдельных принципов и методов профессиональной подготовки, а также вопросы развития личностных качеств студентов колледжа технического направления и реализация творческого потенциала студента.

Ключевые слова: профессиональная компетентность, методологические принципы, бакалавр технического направления, учебный процесс.

V. P. Kalushka

Technical College of Ternopil Ivan Pului National Technical University

METHODOLOGY FOR THE PREPARATION OF TECHNICAL PROFILE BACHELORS IN COLLEGE

The main methodological principles of technical direction bachelor training in college are discussed in the article. The questions of the relationship of certain principles and methods of training, the development of personal qualities of technical direction students and the implementation of the creative potential of students are considered.

Key words: professional competence, methodological principles, bachelor of technical direction, the learning process.

Посилання

Бойчук І.Д. Підготовка бакалаврів у коледжі як фактор готовності їх до професійної діяльності / 1.1. Бойчук // Освіта: технікуми, коледжі. - 2007. - №4. - С. 186-196.

Закон України «Про вищу освіту» від 17.01.2002р. №2984-ІІІ // Освіта України. - 2002. - 26 лютого (17). - С. 2-8.

Жидецький Ю. Інтегративні підходи у системі ступеневої професійної освіти / Юрій Жидецький // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 1999. - №2. - С. 58-61.

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. Проект АПН України. - К. : Шкільний світ, 2001. - 24 с.

Нагірний Ю.П. Фахова підготовка інженерів: діяльнісний підхід / Ю.П. Нагірний. - Львів, 1999. - 180 с.

Навроцький О.І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства : монографія / О.І. Навроцький. - Харків : Основа, 2000. - 240 с.

Лозниця В.С. Психологія менеджменту : навч. посіб. /

В.С. Лозниця. - К. : КНЕУ, 1997. - 248 с.

Островська Н.Д. Особистісно-орієнтований навчально-виховний процес як умова підвищення якості знань з гуманітарних дисциплін / Н.Д. Островська // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. -К. : Запоріжжя, 2005. - Вип. 34. - С. 118-122.

Бойчук І.Д. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти / І.Д. Бойчук, Є.В. Хомік // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід : матеріали Всеукр. навчально-наук. конф. - Тернопіль : ТДМУ, 2007. - С. 210-212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30