ВИХОВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ НА МІЖДИСЦИПЛІНАРНІМ ОСНОВІ

Автор(и)

  • Ю. П. Мінаєв Запорізький національний університет, Україна
  • О. А. Лозовенко Запорізький національний технічний університет, Україна
  • І. П. Даценко Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.221-224

Анотація

Ю. П. Минаев1, А. А. Лозовенко2, И. П. Даценко1

ІЗапоризький национальный университет 2Запоризький национальный технический университет

ВОСПИТАНИЕ КРИТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ СТУДЕНТОВ-ФИЗИКОВ НА МЕЖДИСЦИПЛИНАРНОЙ ОСНОВЕ

На примере одной из тем пропедевтического курса «Математический аппарат физики» авторы представляют разработанный дидактический материал для организации самостоятельной работы первокурсников физического факультета университета. «Слайды» с заданиями, касающимися использования тригонометрических формул при решении физических задач, дополнены развернутыми комментариями, которые содержат дополнительные указания, подсказки и упражнения. Особое внимание уделено методам проверки полученных ответов.

Ключевые слова: математический аппарат физики, междисциплинарные связи, технология критического мышления.

U. P. Minaev1, A. A. Lozovenko2, I. P, Datsenko1

IZaporizhzhya National University 2Zaporizhzhya National Technical University EDUCATION CRITICAL THINKING PHYSICS STUDENTS AN INTERDISCIPLINARY

The authors present the developed educational materials for the self-dependent work organization of first-year physics department students at the example of one of introductory course «Mathematical apparatus of physics» themes. «Slides» with tasks which related to the use of trigonometric formulas for solving physical problems supplemented by detailed comments

contain additional instructions, tips and exercises. Particular attention is given to methods of testing received responses.

Key words: mathematical apparatus of physics, interdisciplinary links, technology of critical thinking.

Посилання

Асекритова Т.Г. Педагогические условия моделирования адаптации первокурсников к усвоению программы по физике / Т.Г. Асекритова // Вестник МГОУ : cерия «Педагогика». -М. : Издательство МГОУ 2008. - №1. - С. 15-21.

Кенєва І.П. Математична адаптація першокурсників фізичного факультету / І.П. Кенєва, О.А. Лозовенко, Ю.П. Мінаєв // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [ред-кол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. - Вип. 16. - С. 279-281.

Кенєва І.П. Математичний апарат фізики : збірник завдань для студентів фізичного факультету / І.П. Кенєва, О.А. Лозовенко, Ю.П. Мінаєв. - Запоріжжя : ЗНУ 2011. - 77 с.

Кенєва І.П. Презентація збірника завдань з курсу «Математичний апарат фізики» для першокурсників фізичного факультету / І.П. Кенєва, О.А. Лозовенко, Ю.П. Мінаєв // Збірник наукових праць Кам’ янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С.Атаманчук (голова наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-По-дільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - Вип. 17. - С. 214-217.

Кузнєцова О. Вивчення курсу загальної фізики за модульнорейтинговою технологією: методика підготовки абітурієнтів / О. Кузнєцова // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - №2. - С. 19-23.

Соколов Є.П. Екзаменаційна фізика. Лекції : навчальний посібник / Є.П. Соколов. - Запоріжжя : ТОВ «ВПО «Запоріжжя», 2007. - Т. 1. - 184 с.

Щевелева Г.М. Адаптация первокурсников при изучении физики в техническом вузе / Г.М. Щевелева, Н.Н. Безрядин, А.Ф. Брехов // Физическое образования в вузах. - 1999. -

С. 50-56.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30