МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІИ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.225-228Анотація
О. П. Панчук
Каменец-Подольский национальный университет имени Ивана Огиенко
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ФИЗИКО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ УЧАЩИХСЯ
В статье анализируются основные аспекты теоретического обоснования, апробации и практического внедрения методологии управления процессами формирования предметных компетенций учащихся в процессе изучения физики и трудового обучения. Обоснована необходимость совершенствования системы профессиональной подготовки будущих учителей на основе рационального сочетания традиционных и инновационных форм организации учебного процесса, методов и средств обучения.
Ключевые слова: педагогическая компетентность, компетентность, оценки, образовательная среда, контроль, измерители знаний.
O. P. Pancuk
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
METHODOLOGICAL FEATURES FORMATION PHYSICAL AND TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF STUDENTS
This article analyzes the main aspects of theoretical studies, testing and practical implementation of the methodology of the formation processes of subject competencies of students in the study of physics and labor training. The necessity of improving the professional training of teachers on the basis of a rational combination of traditional and innovative forms of educational process, methods and tools for learning.
Key words: pedagogical competence, competence, evaluation, educational environment, control, measuring instruments as knowledge.
Посилання
Атаманчук П.С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів : монографія / П.С. Атаманчук, О.П. Панчук. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - 252 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : К-ПДПІ, 1997. - 136 с.
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.
Атаманчук П.С. Узгодження нормативних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з вимогами особистісно орієнтованого навчання фізики / П.С. Атаманчук, А.М. Кух // Фізика та астрономія в школі. - 2002. - №1. - С. 17-20.
Атаманчук П.С. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання згідно з вимогами особистісно орієнтованого навчання / П.С. Атаманчук, О.П. Панчук // Молодь і ринок. - 2004. - №4 (10). - С 35-41.