ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМ З НАЙМЕНШОЮ ЕНЕРГІЄЮ

Автор(и)

  • М. І. Садовий Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • М. В. Хомутенко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • О. М. Трифонова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.234-237

Анотація

Н. И. Садовый, М. В. Хомутенко, Е. М. Трифонова

Кировоградский государственный педагогический университет им. В. Винниченко

ПРИМЕНЕНИЕ ИКТ ДЛЯ ИССЛЕДОВАНИЯ СИСТЕМ С НАИМЕНЬШЕЙ ЭНЕРГИЕЙ

Статья посвящена проблеме использования информационно-коммуникационных технологий обучения для моделирования физического эксперимента по квантовой физике. Актуальность исследования заключается в необходимости активизировать процесс использования моделей и моделирования, абстрагирования, идеализацию и аналогии в учебном процессе по физике. Создание идеализированный объектов, в частности, долины стойкости ядер, помогают в первом приближении дойти к истине и повысить качество овладения знаниями по физике.

Ключевые слова: моделирование физического эксперимента, информационно-коммуникационные технологии, дидактика физики, учебный процесс.
N. I. Sadovoy, M. V. Khomutenko, O. M. Trifonova

Kirovograd Vladimir Vynnychenko State Pedagogical University APPLICATION OF ІКТ IS FOR RESEARCH OF SYSTEMS WITH THE LEAST ENERGY The article is sanctified to the problem of the use of informa-tively-communication technologies of studies for the design of physical experiment from quantum physics. Research actuality consists in a necessity activates the process of the use of models and design, abstracting, idealization and analogies in an educational process from physics. Creation of idealizing objects, in particular, valleys of firmness of kernels, help in the first approaching to reach to truth and improve quality capture knowledge from physics.

Key words: design of physical experiment, of informa-tively-communication technologies, didactics of physics, educational process.

Посилання

Бугайов О.І. Деякі концептуальні положення розробки засобів комп’ютерної підтримки навчання фізики / О.І. Бугайов, М.В. Головко, В.С. Коваль // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету / редкол. О.Ф. Явоненко (гол. ред.) та ін. - Чернігів, 2005. - Вип. 30. - С. 36-39. -(Серія: Педагогічні науки).

Гончаренко С.У Педагогічні дослідження / С.У Гончаренко. - К. : АПН України, 1995. - 45 с.

Єчкало Ю.В. Комп’ютерне моделювання фундаментальних фізичних експериментів / Ю.В. Єчкало // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - Вип. 89. - С. 255-259. -(Серія: Педагогічні науки).

Жук Ю.О. Використання засобів нових інформаційних технологій у навчальній дослідницькій діяльності / Ю.О. Жук // Фізика та астрономія в школі. - 1997. - № 3. - С. 4-7.

Калапуша Л.Р. Комп’ютерне моделювання фізичних явищ і процесів : [навч. посіб.] / Л.Р. Калапуша, В.П. Муляр, А.А. Федонюк. - Луцьк : Вежа, 2007. - 190 с.

Каплун С.В. Спецкурс для вчителів «Моделювання та експеримент у навчальному процесі з фізики» / С.В. Каплун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. - Чернігів, 2011. - Вип. 89. - С. 278-281.- (Серія: Педагогічні науки).

Кучерук І.М. Загальна фізика. Оптика. Квантова фізика : [навч. посіб.] / І.М. Кучерук, В.П. Дущенко. - К. : Вища школа, 1991. - С. 463.

Сумський В.І. Методика і теорія застосування ЕОМ у процесі вивчення фізики у педагогічних закладах : [монографія] / В.І. Сумський. - Вінниця : ВДПУ, 2003. - 380 с.

Теплицький І.О. «Віртуальний фізичний лабораторний практикум» як актуальна проблема сучасної дидактики / І.О. Теплицький, С.О. Семеріков // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : [зб. наук. пр. : в 3-х томах]. - Кривий Ріг, 2004. - Вип. 4. - Т. 2: Теорія та методика навчання фізики. - С. 414-421.

Режим доступу: http://www.astronet.ru/db/msg/1193425

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30