СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКЦІЇ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЯК ОДИН З ЕТАПІВ ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ДИДАКТИЧНОЇ ЯКОСТІ

Автор(и)

  • В. Ф. Савченко Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.19-21

Анотація

У статті викладено результати структурно-логічного аналізу лекції з методики навчання фізики. Автором виділяється характерна ознака такої лекції - бінарність. Врахування бінарного характеру лекції дозволяє детальніше проаналізувати діяльність лектора і студента на різних етапах роботи.

Ключові слова: фізика, методика навчання, лекція, бінарність, лектор, студент, педагогічний ВНЗ.

The article are expounded results structurally logical to the analysis of lecture on the method of studies of physics. The author is selecting the characteristic sign of such lecture - binaryness. The account of binary character of lecture allows more detailed to analyse activity of lecturer and student on the different stages of work.

Key words: physics, method of studies, lecture, binaryness, lecturer, student, Pedagogical Higher educational establishment.

Посилання

Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. Теоретические основы / А.И. Бугаев. - М. : Просвещение, 1981. - С. 97-99.

Ильин В.А. Новый вид обучения в вузе и школе - мультимедийные лекции / В.А. Ильин, В.В Кудрявцев // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - К.-Подільський : РВВ К-ПДУ, 2006. - Вип. 12. - С.41-43.

Каленик В.І. Лекційно-практичні заняття з «Шкільного курсу фізики» на фізико-математичних факультетах / В.І.Каленик, М.В. Каленик // Збірник наукових праць Ка-м’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - К.-Подільський : РВВ К-ПдУ, 20о5. -Вип. 11. - С.38-41.

Кудрявцев В.В., Ширина Т.А., Ильин В.А. Восприятие мультимедийных лекций студентами педагогических вузов / В.В. Кудрявцев, Т.А. Ширина, В.А. Ильин // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - К.-Подільський : РВВ К-ПДУ, 2007. - Вип. 13. - С.87-91.

Петренко В.В. Наступність лекцій з природничих дисциплін в загальноосвітньому і вищому навчальних закладах як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників університетів / В.В.Петренко, О.В.Ткачук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - К.-Подільський : РВВ К- ПДУ, 2007. -Вип. 13. - С. 149-151.

Савченко В.Ф. Лекція як провідна форма організації навчальної роботи з методики навчання фізики в педагогічних вищих навчальних закладах / В.Ф. Савченко // Зб. наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - К.-Подільський : РВВ КПНУ, 2011. - Вип. 17. - С.55-57.

Савченко В.Ф. Лекція в системі формування фізичної освіти студента / В.Ф. Савченко // Фізико-технічна і фізична освіта у гуманітарній парадигмі : матеріали конференції. -Керч : РВВ КДМТУ, 2009. - С.158-162.

Савченко В.Ф. Інтегративний аналітико-синтетичний підхід до підготовки майбутніх учителів фізики / В.Ф. Савченко // Фізико-технічна і природничо-наукова освіта у гуманітарній парадигмі : матеріали конференції. - Керч : РВВ КДМТУ, 2011. - С. 153-156.

Ягупов В.В. Педагогіка : навч. посібник / В.В. Ягупов. -К. : Либідь, 2002. - 560 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24