Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА. СЕРІЯ ПЕДАГОГІЧНА
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Етика публікацій
Рецензування
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 18 (2012): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
№ 18 (2012): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
Серія педагогічна, ВИПУСК 18: ІННОВАЦІЇ В НАВЧАННІ ФІЗИКИ: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18
Опубліковано:
2014-12-01
Статті
ОСНОВНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ОРІЄНТИРИ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ
П. С. Атаманчук
5-8
PDF
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ ГРАФІЧНИМ МЕТОДОМ
С. П. Величко, Д. В. Соменко
8-10
PDF
РЕАЛИЗАЦИЯ МЕТОДИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ НА ОСНОВЕ СИТУАЦИОННО-КОНТЕКСТНОГО ПОДХОДА
С. И. Десненко
10-13
ФОРМУВАННЯ інформаційної культури майбутнього вчителя фізики в умовах ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
О. І. Іваницький
13-16
PDF
РОЗВИТОК професійних компетентностеи у підготовці майбутнього вчителя
О. П. Панчук
16-18
PDF
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКЦІЇ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЯК ОДИН З ЕТАПІВ ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ДИДАКТИЧНОЇ ЯКОСТІ
В. Ф. Савченко
19-21
PDF
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕНСИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
М. І. Садовий
21-24
PDF
ОСНОВНІ ПРИИОМИ МЕТОДОЛОГИ ДІЄВОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ
О. М. Семерня
24-28
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЕИ-АНАЛОГІИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО МЕТОДУ ПІЗНАННЯ
І. А. Сліпухіна
28-31
PDF
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКОНАННІ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
В. В. Слюсаренко, М. І. Садовий
31-34
НА ПЕРЕХРЕСТІ ЕКОЛОГИ, МАТЕМАТИКИ, ІНФОРМАТИКИ И ФІЗИКИ
І. О. Теплицький, С. О. Семеріков
34-37
PDF
ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
М. В. Торчук, Ж. А. Задорожна
38-40
PDF
РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Н. В. Форкун
40-42
PDF
МЕТОДИЧНИМ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИМ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ОСНОВІ ВИМОГ ЦІЛЬОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ФІЗИКИ
І. А. Чайковська
42-44
PDF
НЕОБХІДНІСТЬ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЇЇ КРЕАТИВНОСТІ
Р. І. Швай
44-47
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ЗНАННЯ» В МЕЖАХ СИСТЕМНО-КІБЕРНЕТИЧНОГО ПІДХОДУ
С. Л. Яблончіков
47-49
PDF
ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ професійно-технічного навчального ЗАКЛАДУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОСТОРУ ТА ЧАСУ
О. М. Яковлєва, М. І. Садовий
49-52
PDF
АСПЕКТЫ ИНФОРМАТИЗАЦИИ СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Т. П. Гордиенко, П. В. Бугаева, О. Ю. Смирнова
53-56
ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ДОДАВАННЯ ЗВУКОВИХ КОЛИВАНЬ У ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «КОЛИВАННЯ І ХВИЛІ» В КУРСІ ФІЗИКИ ЗОШ ТА В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ВНЗ
А. О. Губанова, А. М. Мірошніченко, Ю. О. Шафінська
56-58
PDF
ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ МАС-МЕДІА НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Є. М. Дінділевич
58-62
PDF
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ЯК ЧИННИКИ ОПТИМІЗАЦІІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ КУРСУ ФІЗИКИ В АГРАРНО-ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Л. Ю. Збаравська, С. Б. Слободян
63-65
PDF
ИСТОРИЯ НАУКИ КАК ФАКТОР ВОСПИТАНИЯ КРЕАТИВНОСТИ
В. А. Ильин, А. И. Руснак
66-68
PDF
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПИТАННЯ ПРО ПОРІВНЯННЯ СТАТИСТИК В КУРСІ ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ВНЗ
І. О. Мороз
68-70
PDF
МОДУЛЬ «СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ ФИЗИКИ» В ПРОГРАММЕ ПОДГОТОВКИ МАГИСТРА ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ (ПРОФИЛЬ «ФИЗИКА»)
К. Г. Никифоров
71-72
PDF
НОРМАТИВНІ АСПЕКТИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСТНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
В. О. Ніжегородцев
73-75
PDF
МЕТОДИ ТА СПОСОБИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ШКОЛИ
О. О. Пильнюк
75-77
PDF
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ТА ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. М. Руденко
78-80
PDF
РАЗВИТИЕ МЫШЛЕНИЯ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ РЕШЕНИЯ ЗАДАЧ ПО КУРСУ ОБЩЕЙ ФИЗИКИ
Е. В. Савченко
80-83
PDF
НАВЧАЛЬНИЙ ОБ’ЄКТ ЯК КОМПОНЕНТ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
М. І. Стрюк, А. М. Стрюк
83-86
PDF
КВАНТОВО-КОРПУСКУЛЯРНА ПРИРОДА РАДІОХВИЛЬ
Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь
87-88
PDF
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО інноваційних дій у навчальному процесі
О. М. Трифонова
88-90
PDF
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
О. В. Чорна
90-94
PDF
РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО профорієнтаційної роботи З УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ПРОФІЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
М. Є. Чумак
94-97
PDF
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЮ ФІЗИЧНИХ ПАРАДОКСІВ І СОФІЗМІВ
О. В. Шевчук
97-99
PDF
ПРОЕКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В РЕЗУЛЬТАТИВНОМУ НАВЧАННІ ФІЗИЦІ
П. С. Атаманчук, М. О. Роздобудько
100-103
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІИНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІИНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ
Ю. П. Бендес, В. Д. Сиротюк
103-106
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГИ У СТВОРЕННІ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ З ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ
О. В. Бордюг
106-108
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ ПІЛОТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
С. П. Величко, О. В. Задорожна
108-111
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ МІЦЕЛИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ З ЕЛЕКТРИКИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ У ВНЗ
А. О. Губанова, О. В. Кулікова, В. З. Нікорич
111-114
PDF
СУЧАСНА МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРИРОДНИЧОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
С. І. Дмитрук
114-117
PDF
РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Ю. В. Єчкало
117-119
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ МЕХАНІКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Д. С. Лазаренко
120-122
PDF
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДЕОАНАЛІЗУ У НАВЧАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ
О. В. Мерзликін
123-125
PDF
РЕАЛИЗАЦИЯ ПРИНЦИПА ЭКОЛОГИЗАЦИИ В ОБУЧЕНИИ ФИЗИКЕ
Н. Л. Мыслинская
125-127
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ У ВНЗ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
С. А. Муравський
128-130
PDF
РОЛЬ ТА МІСЦЕ КОНТРОЛЮ У ЦІЛЕСПРЯМОВАНОМУ УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
І. В. Оленюк
130-131
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ РОБОТИ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ
О. М. Павлюк, Н. В. Павлюк
132-134
PDF
ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ІНТЕГРОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ВОДНИМИ РЕСУРСАМИ
Ю. А. Скиба
134-137
PDF
РІВНЕВІ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛОГАРИФМІЧНОЇ ФУНКЦІЇ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ, 11 КЛАС)
Ю. Л. Сморжевський
137-140
PDF
ПЕДАГОГІЧНА СИНЕРГЕТИКА ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ІННОВАЦІЙ В НАВЧАННІ ФІЗИКИ
Л. П. Суховірська
140-142
PDF
ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ У КЛАСАХ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ
Т. Г. Чижська
142-145
PDF
ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА УЧНІВ З ОСНОВ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ТЕРМОДИНАМІКИ
А. М. Андрєєв
146-149
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Т. В. Бірюкова, О. В. Мурга
149-151
PDF
ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ МОДЕЛІ НАСТУПНОСТІ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ФІЗИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
В. Л. Бузько
151-154
PDF
РОЗВИТОК УМІНЬ ШВИДКО ЧИТАТИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В НАВЧАННІ ФІЗИКИ
І. В. Бургун
155-158
PDF
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КОМПЛЕКСУ ДЛЯ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПЕКТРАЛЬНОГО АНАЛІЗУ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
С. П. Величко
158-160
PDF
ФОРМУВАННЯ АКТИВНОСТІ Й САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ПЕРШОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В ШКОЛІ
М. В. Каленик
160-163
PDF
КОМПЬЮТЕРНОЕ РАСШИРЕНИЕ ВОЗМОЖНОСТЕЙ ДЛЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ ПРОВЕРКИ СОБСТВЕННЫХ ГИПОТЕЗ ОТНОСИТЕЛЬНО ОШИБОК В УЧЕБНОЙ ЛИТЕРАТУРЕ ПО ФИЗИКЕ
И. П. Кенєва
163-166
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ ЛЬОТНОЇ АКАДЕМІЇ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ
О. С. Кузьменко
166-168
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІКТ
Л. О. Кулик, А. В. Ткаченко
169-171
PDF
ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
Р. В. Мартинюк, Ю. П. Мінаєв, Н. І. Тихонська
171-174
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ШЛЯХУ ДО ПОБУДОВИ ВЛАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ
М. О. Мястковська
174-176
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР У НАВЧАННІ МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
Н. В. Остапович
176-179
PDF
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Т. П. Поведа
179-183
PDF
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИМ ЭКСПЕРИМЕНТ ПО ТЕМЕ «ОПТИЧЕСКАЯ ГОЛОГРАФИЯ» В УРОВНЕВОЙ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ
О. А. Рогожникова
183-186
PDF
МЕТОДОЛОГІЯ ДІЄВОГО НАВЧАННЯ: ФОРМАЛІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
О. М. Семерня
186-189
PDF
МАТЕМАТИЧНА ІНФОРМАТИКА У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
О. М. Туравініна
189-191
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЗАДАЧ З ЦІКАВИМ ЗМІСТОМ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
В. С. Шуліка
192-194
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІИНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
Р. М. Білик
195-197
PDF
ТЕХНІЧНЕ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КРЕСЛЕННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
С. В. Грабовський
198-200
PDF
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ У НАВЧАННІ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРОМЕХАНІКІВ
М. А. Кислова
200-203
PDF
ЗАСОБИ ІКТ НАВЧАННЯ У ФУНДАМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ: ДОСВІД США
Н. М. Кіяновська
203-207
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВИПУСКНИКІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
І. М. Конет, Л. А. Онуфрієва
207-209
PDF
КОНТРОЛЬНО-ОЦІНОЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
І. В. Коробова
209-212
PDF
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ МОДЕЛІ професійного розвитку особистості
О. П. Ляска, М. О. Курищина
212-215
PDF
ЗНАЧЕННЯ НАВЧАННЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
В. В. Мендерецький, У. І. Недільська, О. Г. Чорна
215-217
PDF
РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ПРИ КОРИГУВАННІ УМОВ ЗАВДАНЬ ДЛЯ УЧНІВ
Ю. П. Мінаев, О. А. Лозовенко, І. П. Кенєва
217-220
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В ХОДІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
О. М. Ніколаєв
220-222
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІК У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ТЕРМОДИНАМІКИ
Н. В. Подопригора, О. М. Гур’євська
223-225
PDF
МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Л. І. Пташнік
225-228
PDF
ЗНАЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ І. Є. ТАММА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КРЕДО МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
М. І. Садовий, О. М. Трифонова, О. С. Бузян
228-231
PDF
ВИКОРИСТАННЯ РІВНЕВИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОКАЗНИКОВОЇ ФУНКЦІЇ В КУРСІ АЛГЕБРА І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 11 КЛАСУ
Ю. Л. Сморжевський, Л. О. Сморжевський
231-233
PDF
ФОРМУВАННЯ ФАХОВО ОРІЄНТОВАНИХ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІМИ ФАРМАЦЕВТАМИ
Н. В. Стучинська
234-237
PDF
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ
Г. О. Шишкін
237-240
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ компетентності викладача курсу «основи ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ» У ПТНЗ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мєнафова
240-243
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
В. С. Щирба
243-244
PDF
ЗАДАЧІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ МЕДІА-ОСВІТИ
А. М. Кух, О. М. Кух
244-246
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів