ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ компетентності викладача курсу «основи ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ» У ПТНЗ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Д. Шубчинський МВПБУ «Міжрегіональне вище професійне будівельне училище м. Краматорська», Ukraine
  • Ю. В. Мєнафова Донбаська державна машинобудівна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.240-243

Анотація

Стаття містить питання актуальних проблем енергозбереження та виховання компетентних робітників за допомогою системи дистанційної освіти. Курси дистанційної освіти для професійної підготовки повинні включати до свого складу програмні компоненти, які реалізують моделювання реальних ситуацій у професійній діяльності, а також дозволяють ефективно контролювати діяльність слухача по застосуванню професійних навичок. Сукупність сучасних освітніх технологій дозволяє індивідуалізувати навчальний процес з урахуванням особистості вчителя та учня. Це інтерактивний процес, який виявляючи індивідуальні особливості кожного учасника, стимулює його до пошуку самостійного вирішення проблем, до самоосвіти.

Ключові слова: системи дистанційної освіти (СДО), навчальний модуль, модульна структура, педагогічний програмний засіб, стратегія оцінювання знань та професійних навичок, Інтернет, веб-сайти

Work contains the question of issues of the day of energy-savings and education of competent workers by means of the system of the controlled from distance education. The courses of the controlled from distance education for professional preparation must plug in the composition programmatic components that will realize the design of the real situations in professional activity, and also allow effectively to control activity of listener on application of professional skills. Totality of modern educational technologies allows individualizing an educational process taking into account personality of teacher and student. It an interactive process that finding out individual features of every participant stimulates him to the search of independent decision of problems, to the self-education.

Key words: the systems of the controlled from distance education (SDE), educational module, modular construction, pedagogical programmatic means, strategy of evaluation of knowledge and professional skills, Internet, web sites.

Посилання

Шубчинський В.Д. Методичні рекомендації щодо забезпечення професійної компетентності учителя та учня у процесі вивчення курсу «Основи енергоефективності» у ПТНЗ / В.Д. Шубчинський, Ю.В. Мєнафова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук

(голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : Кам’я-нець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентно-світоглядним становленням учителя: фізика, технологія, астрономія. - С. 183-186.

Шубчинський В.Д. Дистанційне навчання при апробації та впровадженні курсу «Основи енергоефективності» у ПТНЗ / В.Д. Шубчинський, Ю.В. Мєнафова // Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення : матеріали III Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 2012. - 340 с. - С. 316-318

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24