ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ШЛЯХУ ДО ПОБУДОВИ ВЛАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. О. Мястковська Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.174-176

Анотація

У статті обґрунтовується застосування методу організації самостійної роботи студентів в малих групах, як одного із способів подолання труднощів студентами на шляху до побудови власної освітньої траєкторії навчання з фізики.

Ключові слова: самостійна робота студентів, освітня траєкторія навчання з фізики, індивідуальний підхід, майбутні учителі фізики, малі групи.

The article substantiates application of the method of independent work of students in small groups, as a way of overcoming the difficulties students on the path to building their own educational trajectory study of physics.

Key words: independent work of students, the educational trajectory study of physics, individual approach, future teachers of physics, small groups.

 

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология : учебник для вузов / Г.М. Андреева. - М. : Аспект Пресс, 2001. - 384 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Кричевский Р.Л. Социальная психология малой группы : учебное пособие для вузов / Р.Л. Кричевский, Е.М. Дубов-ская. - М. : Аспект Пресс, 2001. - 318 с.

Меламед Д.А. Социально-психологические особенности учебно-профессиональной мотивации студентов / ДА. Меламед // Психологическая наука и образование / Московский городской психолого-педагогический ун-т. - М., 2011. - Ч.2.

Сергієнко В.П. Теоретичні і методичні засади навчання загальної фізики в системі фахової підготовки вчителя : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / В.П. Сергієнко ; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К., 2005. - 40 с.

Сусь Б.А. Дидактичні та методичні основи активізації самостійної діяльності студентів при різних формах занять з фізики : навч.-метод. посіб. - К. : кВтУЗ, 1996. - 196 с.

Шевандрин Н.И. Социальная психология в образовании. -М. : Владос, 1995. - Ч. 1. - 549 с.

Шут М.І. Проблемний підхід як засіб активізації самостійної роботи студентів / М.І. Шут, Б.А. Сусь, А.В. Касперсь-кий // Шляхи удосконалення фундаментальної і професійної підготовки вчителів фізики : тези доп. II Всеукр. конф., присвяч. 75-й річниці УДПУ ім. М.П.Драгоманова, 2425 трав. 1995 р. - К. : УДПУ, 1995. - Ч. I. - С. 23.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24