МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ЯК ЧИННИКИ ОПТИМІЗАЦІІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ КУРСУ ФІЗИКИ В АГРАРНО-ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.63-65Анотація
Проаналізовано особливості використання міжпредметних зв’язків курсу фізики для студентів аграрно-технічних університетів. Виділено професійно спрямований матеріал для курсу фізики на основі освітньо-професійної програми та освітньо-кваліфікаційної характеристики студентів напряму підготовки «Агрономія».
Ключові слова: міжпредметні зв’язки, фізика, професійна спрямованість.
The features of the use intersubject connections course of physics are analysed for the students of agrarian-technical universities. The professionally directed material is selected for the course of physics on the basis of the educationally professional program and educationally qualifying description of students of direction of preparation «Agronomics».
Key words: intersubject copulas, physics, professional orientation.
Посилання
Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра напряму підготовки 1301 «Агрономія» кваліфікації 3212 «Технолог з агрономії». Галузевий стандарт вищої освіти України. Вид. офіційне. Міністерство освіти і науки України. Навчально-методичний центр аграрної освіти. - К. 2005. - 183 с.
Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів напряму 1301 «Агрономія» кваліфікації 3212 «Технолог з агрономії». Галузевий стандарт вищої освіти України. Вид. офіційне. Міністерство освіти і науки України, Навчально-методичний центр аграрної освіти. - К. 2005. - 183 с.
Збаравська Л.Ю. Лабораторний практикум з фізики: метод. вказівки / Л.Ю. Збаравська. Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2009. - 28 с.