КОНТРОЛЬНО-ОЦІНОЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

Автор(и)

  • І. В. Коробова Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.209-212

Анотація

У статті проаналізовано сутність понять “контроль”, “моніторинг”, “діагностика”, “оцінювання”; виявлено додаткові функції контролю навчальних досягнень учнів - управлінську, пропедевтичну, корегувальну; виділено елементи контролюючої діяльності учителя; розглянуто зміст контрольно-оціночної компетенції учителя фізики.

Ключові слова: контроль, управління, діагностика, оцінювання, контрольно-оціночна компетенція вчителя.

In the article it is analysed essence of concepts "control", "monitoring", "diagnostics", "evaluation"; user facilities of control of educational achievements of students are educed - administrative, preventive, adjustment; the elements of supervisory activity of teacher are distinguished; maintenance of controlevaluation competence of teacher of physics is considered.

Key words: control, management, diagnostics, evaluation, control-evaluation competence of teacher.

Посилання

Блинова О.Є. Психологічні особливості педагогічної оцінки / О.Є. Блинова // Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з природничо-математичних дисциплін. З досвіду роботи : посібник для вчителів / за ред. В.Д. Шар-ко. - Херсон : Олді-Плюс, 2001. - С. 15-18.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2012. -№ 4. - С. 2-8.

Івченко А.О. Тлумачний словник української мови. - Х. : Фоліо, 2006. - 540 с. - (Б-ка державної мови).

Колечинцева Т.С. Диференційований підхід до контролю і оцінювання навчальних досягнень з фізики учнів 8-х класів загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.01.02 Теорія та методика навчання (фізика) / Т.С. Колечинцева. - Кіровоград, 2009. - 20 с.

Контроль знаний учащихся по физике / В.Г. Разумовский, Р.Ф. Кривошапова, Н.А. Родина и др. ; под ред. В.Г. Разумовского, Р.Ф. Кривошаповой. - М. : Просвещение, 1982. -208 с. - (Б-ка учителя физики).

Кравченко С.А. Социологический энциклопедический русско-английский словарь : более 10000 единиц / С.А. Кравченко. - М. : Астрель : АСТ : Транзиткнига, 2004. - 511 с.

Методика навчання фізики у старшій школі : навч. посіб. / [В.Ф. Савченко, М.П. Бойко, М.М. Дідович та ін.] ; за ред. В.Ф. Савченка. - К. : Академія, 2011. - 296 с. - (Серія “Альма-матер”).

Словарь иностранных слов [сост. Н.Г. Комлев]. - 2006. - Режим доступа: http://enc-dic.com/fwords/Monitoring-23311 .html.

Степанова-Быкова А.С. Методика профессионального обучения [Электронный ресурс] : курс лекций / А.С. Степанова-Быкова, Т.Г. Дулинец. - Электрон. дан. (4 Мб). - Красноярск : ИПК СФУ, 2009. - (Методика профессионального обучения : УМКД № 1513/1115-2008 / рук. творч. коллектива А.С. Степанова-Быкова). - 1 электрон. опт. диск (DVD).

Ушаков Д.Н. Большой толковый словарь современного русского языка / Д.Н. Ушаков. - М. : Альта-Принт, 2006. -VIII, 1239 с.

Частина V. Менеджмент формування педагогічного кредо

Шарко В.Д. Теоретичні основи методичної підготовки вчителів до впровадження рівневої системи оцінювання навчальних досягнень учнів / В.Д. Шарко // Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з природничо-математичних дисциплін: з досвіду роботи : посібник для вчителів / за ред. В.Д. Шарко. - Херсон : Олді-Плюс, 2001. - С. 3-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24