ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО інноваційних дій у навчальному процесі

Автор(и)

  • О. М. Трифонова Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.88-90

Анотація

У статті проаналізувано роботи психологів та вчених у галузі педагогіки з метою з’ясування основних закономірностей формування готовності майбутніх вчителів до інноваційних дій у навчальному процесі. Крім того наведені шляхи реалізації інноваційних дій у процесі навчання фізиці. Окрема увага приділена інформаційним технологіям, які дають змогу створити відповідні умови для оперативного й ефективного прийняття вчителем управлінського педагогічного рішення як під час уроку, так і поза ним.

Ключові слова: інноваційних дій, інформаційні технології, готовність, вчитель фізики

In the article of analyses work of psychologists and scientists in industry of pedagogies with the purpose of finding out of basic conformities to the law of forming of readiness of future teachers to the innovative actions in an educational process. In addition the ways of realization of innovative actions are resulted in the process of studies physics. Separate attention is spared information technologies which enable to create the proper terms for operative and effective acceptance the teacher of administrative pedagogical decision both during a lesson and pose by him.

Key words: innovative actions, information technologies, readiness, teacher of physics.

Посилання

Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : [монографія] / К.О. Баханов. -Запоріжжя : Просвіта, 2004. - 328 с.

Гавриш І.В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності : дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 / Гавриш Ірина Володимирівна. - Х., 2006. - 563 с.

Кузнєцов Е. Проблеми становлення професійної менедж-мент-освіти в Україні / Е. Кузнєцов // Розбудова менедж-мент-освіти в Україні : матеріали Третьої щорічної конференції «Розбудова менеджмент-освіти в Україні». - К., 2001. - С. 33-40.

Український педагогічний словник. - К. : Либідь, 1997. -376 с.

Хьелл Л. Теории личности / Л. Хьелл. - [3-е изд.]. - СПб. : Питер, 2008. - 607 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24