ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЮ ФІЗИЧНИХ ПАРАДОКСІВ І СОФІЗМІВ

Автор(и)

  • О. В. Шевчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.97-99

Анотація

У статті описується вплив на особистість завдань творчого характеру, а саме софізми та парадокси, еталонні вимірники якості знань, які допомагають створювати пізнавальні бесіди на відповідних еталонних рівнях. Якісні характеристики процесу навчально-пізнавальної діяльності окреслюють сутність будь-якого людського пізнання у межах минулого, теперішнього та майбутнього часів його перебігу.

Ключові слова: особистість, парадокс, софізм, навчання, еталонні вимірники якості знань, пізнання.

This paper describes the effect on the individual tasks of creative nature, namely sophistry and paradoxes, reference measuring quality of knowledge that helps create informative talks on appropriate reference levels. Qualitative characteristics of the process of teaching and learning activities outline the essence of any human knowledge within the past, present and future during its course.

Key words: personality, paradox, sophism, training, reference gauges the quality of knowledge, knowledge.

Посилання

Атаманчук П.С. Дидактичне забезпечення семінарських занять з курсу «Методика навчання фізики» (загальні питання) : навчально-методичний посібник / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня, Т.П. Поведа. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. - 391 с.

Атаманчук П.С. Методичні основи управління навчанням фізики : монографія / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня. -Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. -196 с.

Ляшенко О.І. Сучасні проблеми навчання фізики в середній школі / О.І. Ляшенко // Збірник наукових праць Кам’я-нець-Подільського національного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет, 2008. - Вип. 14: Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід. - С. 23-24.

Національна доктрина розвитку освіти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ukped.com/statti/zakoni-z-ріїап^уіїі/110.Мт1. - Назва з екрану.

Пташка Хоттабича [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ashuninaphysics.blogspot.com/2011/12/blog-post.

html. - Назва з екрану.

Семерня О.М. Методичні особливості вивчення фізики у 10-11 класах за умов стандартизації освіти / О.М. Семерня // Зб. наук. праць Кам’янець-Подільський національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. -Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2009. - Вип. 15: Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання. - С. 165-169.

Семерня О.М. Методичні напрямки формування діалогіз-мів на уроках фізики / О.М. Семерня, О.В. Шевчук // Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільсь-кого національного університету імені Івана Огієнка. -Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. - Вип. 2. -С. 178-180.

Тульчинский М.Е. Занимательные задачи-парадоксы и софизмы по физике / М.Е. Тульчинский. - М. : Просвещение, 1971. - 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24