ФОРМУВАННЯ АКТИВНОСТІ Й САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ПЕРШОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В ШКОЛІ

Автор(и)

  • М. В. Каленик Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.160-163

Анотація

У статті розглядаються питання методики організації діяльності учителя й учнів з розв’язування фізичних задач, спрямованих на підвищення активності й самостійності учнів, формування ключових компетенцій.

Ключові слова: пізнавальна активність, самостійність, коментовані вправи, якісні та кількісні задачі, довгострокові завдання, компетенція.

In article questions of a technique of the organization of activity of the teacher and pupils according to the solution of the physi-
cal tasks directed on increase of activity and independence of pupils, formation of key competences are considered.

Key words: cognitive activity, independence, commented exercise, qualitative and quantitative problems, long-term tasks, competence.

Посилання

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ show/1392-2011-%D0%BF.

Каленик В.І. Питання загальної методики навчання фізики : пробний навчальний посібник / В.І. Каленик, М.В Каленик. - Суми : РВВ СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2000. - 125 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24