ЗНАЧЕННЯ НАВЧАННЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.215-217Анотація
Розглянуто мету, завдання та значення навчання з безпеки життєдіяльності в освітній системі України.
Ключові слова: безпека життєдіяльності, освіта, основи безпеки життєдіяльності, мета курсу.
A purpose, task and value of studies from safety of vital functions, is considered in the educational system of Ukraine.
Key words: safety of vital functions, education, bases of safety of vital functions, purpose of course.
Посилання
Безпека життєдіяльності (теоретичні основи): навч. посібник / [П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький, О.П. Панчук,
О.Г. Чорна]. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 276 с.
Безпека життєдіяльності та охорона праці (практичний курс) / [П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький, О.П. Панчук,
О.Г. Чорна]. - Кам'янець-Подільський : Буйницький О.А., 2010. - 152 с.
Величко С.П. Методика викладання безпеки життєдіяльності : навчальний посібник / Величко С.П., Царенко І.Л, Царенко О.М. - К. : КНТ, 2008. - 318 с.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2004. - № 1-2. - Січень. - С. 5-60. - (Нормативний документ Міністерства освіти і науки України).
Закон України «Про загальну середню освіту» // Освіта України. Нормативно-правові документи. - К. : Міленіум, 2002. - С.103-126.
Концепція освіти з напрямку «Безпека життя і діяльності людини» // Освіта України. - № 50. - 12.12.97.
Навчальні програми для 12-річної школи [Електронний
ресурс] / Міністерство освіти і науки України. - Режим доступу: http: //www.mon.gov.ua/main.php?query=education/
average/new_pr/.