МЕТОДИ ТА СПОСОБИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ШКОЛИ

Автор(и)

  • О. О. Пильнюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.75-77

Анотація

У статті відображені методичні рекомендації для вчителів і викладачів з проблеми впровадження способів диференційованого навчання у педагогічну практику, розкриваються питання підвищення ефективності показників результативності даного навчання, які можуть використовуватися для роботи у закладах освіти різних рівнів акредитації.

Ключові слова: диференціація, навчання, гуманізація, учитель, учні, завдання, способи, особливості.

The article reflected guidelines for teachers on the issue of implementing differentiated instruction methods in teaching practice, disclosed the issue efficiency performance indicators of teaching that can be used to work in educational institutions at different levels of accreditation.

Key words: differentiation, learning, humanism, teachers, students, objectives, methods, features.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Поділь-ський : КПДПУ, 1997. - 136 с.

Сисоєва С.О. Педагогічні технології розвитку особистості: проблеми і суперечності / С.О. Сисоєва // Творча особистість у системі неперервної освіти : матеріали міжнародної наукової конференції. 16-17 травня 2000 р. / за ред. С.О. Сисоєвої і О.Г. Романовського. - Х. : ХДПУ, 2000. -С. 84-90.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори : в 5 т. - К. : Радянська школа, 1976. - Т-2. - 340 с.

Шевченко С.Д. Школьный урок: как научить каждого / С.Д. Шевченко. - М. : Просвещение, 1991. - 176 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24