НЕОБХІДНІСТЬ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЇЇ КРЕАТИВНОСТІ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.44-47

Анотація

У статті наведені результати проведених досліджень рівня творчості, характерологічних і пізнавальних характеристик, мотивації, рівня навчальних досягнень учнів та оцінки їх рівня творчості учителями, що вказує на необхідність ідентифікації творчих учнів для прогнозування та планування їх подальшого розвитку у процесі навчання.

Ключові слова: рівень творчості, конформізм, нонконформізм, евристична поведінка.

The results of an investigation of creativity level, character and cognitive characteristics, motivation, level of education achievements of pupils and estimation their creativity level by teachers have been presented. From these results follows the need to identificate the creativity pupils for prediction and planning their further development during education.

Key words: creativity level, conformism, non-conformism, hevristical behaviour.

Посилання

Попек С. Питальник творчої поведінки КАНЕ / Станіслав Попек. - Львів : Львівський обласний інститут після-дипломної освіти, 2004. - 66 с.

Popek S. Kwestionariusz tworczego zachowania KANE / Stanislaw Popek. - Lublin : UMCS, 2000. - 84 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24