ОСОБЛИВОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ЗНАННЯ» В МЕЖАХ СИСТЕМНО-КІБЕРНЕТИЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.47-49Анотація
У статті розкрито особливості тлумачення сутності поняття «знання» із застосуванням системно-кібернетичного підходу.
Ключові слова: поняття «знання», модель, інформація, дія, системно-кібернетичний підхід.
The article exposed the interpretation of the essence of the concept of "knowledge" with the use of system-cybernetic approach.
Key words: concept of "knowledge", model information, performance, system-cybernetic approach.
Посилання
Яблочніков С.Л. Педагогічна кібернетика: системно-
кібернетичний підхід до управління в освіті : монографія / С.Л. Яблочніков. - Вінниця : ТОВ «Фірма Планер», 2009. -406 с.
Чернавский Д.С. Синергетика и информация / Д.С. Чернав-ский. - М. : Знание, 1990. - 117 с.
Мёллер Г. Знание как «вредная привычка». Сравнительный анализ. Сравнительная философия: знание и вера в контексте диалога культур / Г. Мёллер ; Ин-т философии РАН. -М. : Вост. лит-ра, 2008. - С. 66-76.