РОЛЬ ТА МІСЦЕ КОНТРОЛЮ У ЦІЛЕСПРЯМОВАНОМУ УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.130-131Анотація
В статті описано особливості використання різних видів контролю в залежності від їх функції на різних етапах навчального процесу з метою досягнення прогнозованого рівня якості знань.
Ключові слова: види контролю, параметри контролю, функції контролю, рівні якості знань.
The article describes peculiarities of using different types of control depending on the function they do in the educational process.
Key words: types of control, parameters of control, functions of control, levels of knowledge quality.
Посилання
Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества : книга для учителя / Ш.А. Амонашвили. -К., 1991. - 111с.
Атаманчук П.С.Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Поділь-ський : К-ПДПІ, 1997. - 136 с.
Казанский Н.Г. Дидактика: Начальные классы / Н.Г. Казанский, Т.С. Назарова. - М. : Просвещение, 1978. - 224 с.
Кондратюк О. П. Методи і форми організації навчання /
О.П. Кондратюк, О.І. Дьомін. - К. : Радянська школа, 1975. - 112 с.
Огородников И.Т. Оптимальное усвоение учащимися знаний и сравнительная эффективность отдельных методов обучения в школе / И.Т. Огородников. - М. : Просвещение, 1969. - 248 с.
Онищук В.А. Активизация обучения старшеклассников / В.А. Онищук. - К. : Рад. шк., 1978. - 128 с.
Савін М.В. Педагогіка / М.В. Савін. - К. : Радянська школа, 1974. - 252 с.
Шубин Н.А. Внутришкольный контроль : пособие для руководителей школ / Н.А. Шубин. - М. : Просвещение, 1977. - 240 с.