ОСНОВНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ОРІЄНТИРИ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.5-8

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти вироблення сучасної концепції дидактики фізики з позицій менеджменту якості підготовки фахівця в умовах здійснюваних Євроінтеграційних процесів стосовно освітньої галузі та впровадження орієнтирів та пріоритетів Національної рамки кваліфікацій. Відображено, що внаслідок вдалих управлінських впливів, через власну дію індивіда, формуються базові людські якості - компетентності та світогляд; окреслено шляхи формування власного педагогічного кредо майбутнього вчителя фізики.

Ключові слова: дидактика фізики, менеджмент, управління, якість, педагогічне кредо, прогноз, освітній стандарт, освітнє середовище, Національна рамка кваліфікацій, компетентність, світогляд.

In this article are describe about the separate aspects of didactics of physics are considered from positions of management of quality of preparation of specialist and introduction of priorities of the National scope of qualifications. It is describe about as a result of successful administrative influences, about the act of individual, base human quality. The human quality is formed - to the competence and world view; the ways of forming of own pedagogical credos of future teacher of physics are outlined.

Key words: didactics of physics, management, quality, pedagogical credo, prognosis, educational standard, educational environment, National scope of qualifications, competence, worldview.

Посилання

Атаманчук П.С. Дидактика физики (основные аспекты) : монография / Атаманчук П.С., Самойленко П.И. - М. : Московский государственный университет технологий и управления, рИо, 2006. - 245 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С.Атаманчук. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів : монографія. / Атаманчук П.С., Панчук О.П. - Кам’янець-Подільський : Ка-м’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - 252 с.

Атаманчук П.С. Особливості формування фахових компе-тенцій та світогляду майбутніх вчителів // Materialy VI mezinarodni vedecko-prakticka conference / Атаманчук П.С., Атаманчук В.П. // “Dny vedy - 2010”. - Dil 19. Pedagogi-ka. - Praha. Publishing House “Education and Science” s.r.o. -104 stran. - S. 14-22.

Боднар В.І. Дидактика / В.І. Боднар. - К. : Либідь, 2005. -264 с.

Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе / М.В. Кларин. - М. : Знание, 1989. - 80 с.

Королёв В.А. Обратная связь как система / Королёв В.А. // Методы менеджмента качества. - 2005. - №8. - С. 10-14.

Ляшенко О.І. Якість освіти як основа функціонування й розвитку сучасних систем освіти / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - № 1 (46), 2005. - С. 5-12.

Національна рамка кваліфікацій // Освіта. 2012. - № 1-2 (5488-5489). - С. 11-13.

Субетто А.И. Проблема качества высшего образования в контексте глобальных и национальных проблем общественного развития (философия качества образования) / А.И.Субетто. - Спб., Кострома, 2000.

Програмний документ ЮНЕСКО (1995) // Науково-освітній потенціал нації: погляд у ХХІ століття / авт. кол.: В. Литвин (кер.), В. Андрущенко, С. Довгий та ін. - К. : Навч. книга, 2003. - С. 352-354.

Максимова В.Н. Акмеология: новое качество образования : книга для педагога / В.Н. Максимова. - СПб. : РГПУ им. А.И. Герцена, 2002. - С.31.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24