ОСНОВНІ ПРИИОМИ МЕТОДОЛОГИ ДІЄВОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ

Автор(и)

  • О. М. Семерня Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.24-28

Анотація

У статті описані методологічні прийоми дієвого навчання фізики і особливості пізнавальної діяльності студентів. Наводяться технологічні схеми прийомів споглядання, наслідування, спостереження, повного володіння методологією здобування знань, “навчання запам’ятовуванню”, інформаційного орієнтування, формулювання проблеми.

Ключові слова: компетенції, методологічні прийоми дієвого навчання, технології представлення результатів діяльності.

In this article are describing about methodology’s educational of teacher physics. We give the technological circuit techniques observation, imitation, observation, full ownership of the methodology of knowledge extraction, "learning remembering" information orientation, the formulation of the problem.

Key words: competence, methodological techniques of effective teaching, technology repre-treatment performance.

Посилання

Атаманчук П.С. Дидактичне забезпечення семінарських занять з курсу «Методика навчання фізики» (загальні питання) : навчальний посібник / П.С. Атаманчук, О.М. Се-мерня, Т.П. Поведа. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка,

- 384 с.

Експертна оцінка центру освітнього моніторингу проекту державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://centromonitor.com.ua.

Закон «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://dneprtest.dp.ua.

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.mvf.kam-pod.org.

Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затверджене наказом Міністерства освіти і нау-

ки України від 07.11.2000 р. № 522 // Освіта України. -2001. - № 6.

Поняття про науку // Основи наукових досліджень [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.edu.pla-yex.org/index.php/.

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341 Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://docu-ment.ua/pro-zatverdzhennja-nacionalnoyi-ramki-kvalifikacii-doc81930.html.

Ляшенко О.І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів [Текст] / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : науково-теоретичний та інформаційний журнал. -2010. - № 4. - С. 5-10.

Атаманчук П.С. Дидактичні особливості формування освітнього середовища з ТЗН : навчально-методичний посібник / П.С. Атаманчук, О.М. Ніколаєв, О.М. Семерня. -Кам’янець-Подільський : ФОП Сисин О.В., 2008. - 76 с.

Атаманчук П.С. Методичні основи управління навчанням фізики : монографія / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - 196 с.

Сеченов И.М. Рефлексы головного мозга / И.М. Сеченов. -М. : Наука, 1963. - 456 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24