АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІКТ

Автор(и)

  • Л. О. Кулик Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна
  • А. В. Ткаченко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.169-171

Анотація

У статті презентуються можливості комп’ютерної технології навчання з використанням розрахунково-графічних завдань для активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів фізичних спеціальностей.

Ключові слова: самостійна робота студентів, інформаційно-комунікаційні технології навчання, розрахунково-графічні завдання з фізики.

The author offers the possibilities of computer technologies while educating students of physical department, using graphical-calculated tasks for self-educating activity.

Key words: self-wok of students, informational-communicative technologies, graphical-calculated tasks on physics.

Посилання

Богатирьов О.І. Самостійна робота студентів із загального курсу фізики : методичний посібник для студентів фізичних спеціальностей / О.І. Богатирьов, Л.О. Кулик, О.М. Со-ловйов - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. - 200 с.

Кулик Л.О. Організація самостійної роботи студентів із загального курсу фізики / Л.О. Кулик, А.В. Ткаченко // Засоби і технології сучасного навчального середовища : ма-

теріали Міжнародної науково-практичної конференції (Кіровоград, 21-22 травня 2010 р.). - Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2010. - С. 146-148.

Селевко Г.К Современные образовательные технологии / Г.К. Селевко. - М. : Народное образование, 1998. - 256 с.

Ткаченко А.В. Застосування розрахунково-графічних робіт з фізики для активізації пізнавальної діяльності студентів інженерних спеціальностей / А.В. Ткаченко, Л.О. Кулик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільсь-кий : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. - С. 69-71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24