АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІКТ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.169-171Анотація
У статті презентуються можливості комп’ютерної технології навчання з використанням розрахунково-графічних завдань для активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів фізичних спеціальностей.
Ключові слова: самостійна робота студентів, інформаційно-комунікаційні технології навчання, розрахунково-графічні завдання з фізики.
The author offers the possibilities of computer technologies while educating students of physical department, using graphical-calculated tasks for self-educating activity.
Key words: self-wok of students, informational-communicative technologies, graphical-calculated tasks on physics.
Посилання
Богатирьов О.І. Самостійна робота студентів із загального курсу фізики : методичний посібник для студентів фізичних спеціальностей / О.І. Богатирьов, Л.О. Кулик, О.М. Со-ловйов - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. - 200 с.
Кулик Л.О. Організація самостійної роботи студентів із загального курсу фізики / Л.О. Кулик, А.В. Ткаченко // Засоби і технології сучасного навчального середовища : ма-
теріали Міжнародної науково-практичної конференції (Кіровоград, 21-22 травня 2010 р.). - Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2010. - С. 146-148.
Селевко Г.К Современные образовательные технологии / Г.К. Селевко. - М. : Народное образование, 1998. - 256 с.
Ткаченко А.В. Застосування розрахунково-графічних робіт з фізики для активізації пізнавальної діяльності студентів інженерних спеціальностей / А.В. Ткаченко, Л.О. Кулик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільсь-кий : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. - С. 69-71.