ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ РОБОТИ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.132-134Анотація
Розглянуто проблему диференційованого навчання в навчальних закладах. Визначені позитивні та негативні аспекти; особливості диференційованого навчання.
Ключові слова: фізика, метод навчання, диференційоване навчання.
The problem of the differentiated studies is considered in educational establishments. Positive and negative aspects are certain; features of the differentiated studies.
Key words: physics, method of studies, differentiated studies.
Посилання
Алексеев С.В. Диференціація в навчанні предметам природного циклу / С.В. Алексеев. - Л., 1991. - С. 18-22
Атаманчук П.С. Методичні основи управління навчанням фізики : монографія / П.С. Атаманчук, О.М.Семерня. - Ка-м’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - 196 с.
Бабанский Ю.К. Методы стимулирования учебной деятельности / Ю.К. Бабанский // Сов. пед. - 1980. - №3. -С. 3-12.
Бугайов О.І. Диференціація навчання у сучасній середній школі / О.І. Бугайов // Рад. шк. - 1991. - № 8. - С. 7-16.
Буряк В. К. Диференціація навчання на уроці / В.К. Буряк // Рад. школа. - 1991. - № 3. - С.23-25.
Выготский Л.С. Психология развития человека / Л.С. Выготский. - М. : Смысл ; Эксмо, 2005.
Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий. Исследования мышления в советской психологии / П.Я. Гальперин. - М., 1966. - С. 285.