РІВНЕВІ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛОГАРИФМІЧНОЇ ФУНКЦІЇ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ, 11 КЛАС)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.137-140Анотація
Розглянуто значення міжпредметних зв’язків математики і фізики в навчально-виховному процесі і розроблено рівневі фізичні задачі, які доцільно використовувати при вивченні логарифмічної функції у курсі алгебри і початків аналізу 11 класу.
Ключові слова: міжпредметні зв’язки; рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий; логарифм числа, логарифмічна функція.
The value of intersubject connections of mathematics and physics is considered in to educational-educate process and level physical tasks which it is expedient to use for the study of logarithmic function in the course of algebra and beginnings of analysis of a 11 class are developed.
Key words: intersubject copulas; levels of educational achievements of students: initial, middle, sufficient, high; logarithm of number, logarithmic function.
Посилання
Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту : 10-11 кл. / Л.О. Сморжевський, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. - К. : А.С.К., 1999. - 135 с.
Сморжевський Л.О. Про використання фізичних задач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. наук. праць Кам.-Под. держ. пед. університету.
Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський : КПДПУ, 1999. - Вип. 5: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій. - С. 193-197.
Мерзляк А.Г. Алгебра. 11 клас : підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів : академ. рівень / А.Г. Мерзляк,
Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. - Х. : Гімназія, 2011. - 431 с.