ІННОВАТИКИ КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНОГО ВИМІРУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.5-9

Анотація

Стаття присвячена відображенню основного теоретичного, методологічного, технологічного та методичного доробку науковців кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Концептуальна суть наукових пошуків, знахідок та обґрунтувань стосується інноватик у розв’язанні проблеми компетентнісного та світоглядного становлення майбутніх учителів фізики в умовах особистісно орієнтованого навчання.

Ключові слова: інноваційні технології, особистісно орієнтоване навчання, освітня доктрина, інтегральні особистісні характеристики якості знань та світогляду, об’єктивний контроль, управління, менеджмент якості навчання, результативність, компетенція, компетентність, педагогічне кредо.

The article is devoted to the reflection of basic theoretical, methodological, technological and methodical research of scientists of department of methods of teaching of physics and disciplines of technological educational industry of Kam’yanec'-Podil'skiy national university by Ivan Ogienko. Conceptual essence of scientific searches, finds and grounds concerning innovations in the decision of problem of competence and world outlook problems of future physics teachers preparations under the conditions of the personality oriented studies.

Keywords: innovative technologies, studies, educational doctrine, integral personality descriptions of knowledge quality and world outlook, objective control, management, management of quality of studies, effectiveness, competence, pedagogical credo.

Посилання

Атаманчук П. С. Інноваційні технології управління навчанням фізики : монографія / П. С. Атаманчук. - Кам'яне-ць-Подільський : Кам'янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Методика і техніка навчального фізичного експерименту в основній школі : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерець-кий В.В., Ніколаєв О.М. - Кам’янець-Подільський : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2010. - 292 с.

Методика і техніка навчального фізичного експерименту в старшій школі : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерець-кий В.В., Ніколаєв О.М. - Кам’янець-Подільський : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2011. - 420 с.

Атаманчук П. С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів : монографія / П. С. Атаманчук, О. П. Панчук. - Кам’янець-Подільський : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2011. - 252 с.

Атаманчук П. С. Дидактика физики (основные аспекты) : монография / П. С. Атаманчук, П. И. Самойленко. - М. : Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2006. - 245 с.

Закон України про Національну рамку кваліфікацій (проект) // Освіта. - 2011. - № 14 (5449). - С. 7-8.

Королёв В. А. Обратная связь как система / В. А. Королёв // Методы менеджмента качества. - 2005. - № 8. -С. 10-14.

Кух А. М. Професійні компетенції учителя фізики та процес їх формування / А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2010. - Вип. 16: Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічного профілю в умовах євроінтеграції. - С. 206208.

Сергієнко В. Профільне навчання: орієнтація на фізико-технологічні професії / В. Сергієнко, В. Рудницький // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - № 5-6. - С. 20-22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30