Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА. СЕРІЯ ПЕДАГОГІЧНА
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Етика публікацій
Рецензування
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 17 (2011): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
№ 17 (2011): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
Серія педагогічна, ВИПУСК 17: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНИМ СТАНОВЛЕННЯМ УЧИТЕЛЯ: ФІЗИКА, ТЕХНОЛОГІЇ, АСТРОНОМІЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17
Опубліковано:
2014-12-01
Статті
ІННОВАТИКИ КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНОГО ВИМІРУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
П. С. Атаманчук
5-9
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ УПРАВЛІНСЬКІ ВПЛИВИ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
П. С. Атаманчук, О. М. Семерня
10-13
PDF
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ професійного світогляду МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ
Н. Б. Бурдейна, Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут
13-16
PDF
СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
В. П. Вовкотруб, Н. В. Подопригора
17-19
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИИ ТА ФІЗІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА І ФІЗИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Т. В. Волинець
19-22
PDF
НЕВІДОМІ ІМЕНА В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ: ВНЕСОК ДАНИЛА ОРІХІВА У РОЗВИТОК МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ТРУДОВІЙ ТА ПРОФЕСІЙНІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ
М. В. Головко
22-24
PDF
МЕТА І РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМИ
Г. О. Грищенко, О. І. Кириленко
25-29
PDF
СПЕЦИФІКА ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
П. В. Дмитренко, Л. І. Пташнік
29-32
PDF
ПРЕДМЕТНО-ОСВІТНЯ ПІДГОТОВКА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ
В. Ф. Заболотний
32-35
PDF
КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ НАБУТТЯ СУБ'ЄКТНОГО ДОСВІДУ МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
І. В. Коробова
35-37
PDF
ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ ПРЕДСТАВЛЕНИИ О СОВРЕМЕННОЙ ФИЗИЧЕСКОЙ КАРТИНЕ МИРА НА ОСНОВЕ ЭЛЕКТИВНОГО КУРСА РАДИОФИЗИКИ
В. В. Кудрявцев, В. А. Ильин, Г. Ф. Михайлищина
38-40
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЕКСПЕРИМЕНТІВ З ФІЗИКИ
В. В. Лазарчук
40-42
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
О. П. Ляска
42-44
PDF
ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ -СТРАТЕГІЧНЕ ЗАВДАННЯ СЬОГОДЕННЯ
О. І. Ляшенко
44-46
PDF
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ФОРМИРОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ В ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ
Н. Л. Мыслинская
46-48
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИДАКТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
М. В. Опачко
48-51
PDF
ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ЯК УМОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Т. М. Попова
52-54
PDF
ЛЕКЦІЯ ЯК ПРОВІДНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
В. Ф. Савченко
55-57
PDF
ПРО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ майбутніх учителів фізики ДО САМОСТІЙНОЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
М. І. Садовий
57-60
PDF
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИ В 10 КЛАСІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
С. П. Стецик
60-62
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ
А. М. Стрюк
63-66
PDF
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь
67-68
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
А. В. Ткаченко, Л. О. Кулик
69-70
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ЦІЛІСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ТЕХНІЧНОМУ ВУЗІ
Т. М. Точиліна
71-73
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ
Н. В. Форкун
73-75
PDF
ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
Р. І. Швай
75-78
PDF
ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНА ОРІЄНТАЦІЯ НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ СТУДЕНТІВ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
П. С. Атаманчук, М. В. Торчук
79-81
PDF
ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ
М. Ю. Галатюк
81-84
PDF
ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ СТУДЕНТОВ В ВЫСШИХ СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
Т. П. Гордиенко, Ц. В. Бугаева, О. Ю. Смирнова
84-86
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОДИНАМІЧНОГО КОНЦЕНТРУ КУРСУ ФІЗИКИ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
Д. О. Засєкін
86-88
PDF
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ - ВАЖЛИВА СКЛАДОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ АГРАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ГАЛУЗІ
Л. Ю. Збаравський
88-91
PDF
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
І. В. Коваленко, В. П. Сергієнко
91-92
PDF
НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОДИНАМІКИ
В. І. Кульчицький
93-95
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ
В. В. Мендерецький, С. І. Дмитрук
96-99
PDF
ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ДУАЛІЗМ ФІЗИЧНОЇ КАРТИНИ МІКРОСВІТУ
С. М. Мєнайлов, І. А. Сліпухіна
99-101
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ЯВИЩА РАДІОАКТИВНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ УЧИТЕЛЕМ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
М. О. Моклок
102-103
PDF
ИЗУЧЕНИЕ ТЕРМОМАГНИТНЫХ ЭФФЕКТОВ В ПОЛУПРОВОДНИКАХ В РАМКАХ ЛАБОРАТОРНЫХ РАБОТ ПО ЯВЛЕНИЯМ ПЕРЕНОСА
В. З. Никорич, Д. Д. Недеогло, О. А. Голбан, О. В. Куликова, А. О. Губанова
104-106
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ НА ДОСЯГНЕННЯ ПРОГНОЗОВАНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ В ХОДІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ
І. В. Оленюк
106-108
PDF
ЗМІНА АКЦЕНТУ У ФОРМУВАННІ ЗМІСТУ ФІЗИКИ ВІД ІДЕАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ДО РЕАЛЬНИХ - ВИМОГА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ
Ю. М. Орищин, В. О. Савош
108-110
PDF
ИСТОРИЯ РАЗВИТИЯ ШКОЛЬНОГО УЧЕБНИКА ФИЗИКИ (XVIII - XX вв.)
Л. Б. Осауленко
111-113
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНИИ ПІДХІД В сучасній освіті
О. П. Панчук
114-116
PDF
КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХОДИ У ВИЩІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ
С. М. Пастушенко
117-119
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ЗА ОСНОВНИМИ ТЕОРЕТИЧНИМИ МЕТОДАМИ ПІЗНАННЯ У ФІЗИЦІ
А. В. Рибалко, О. С. Рибалко
119-121
PDF
ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ПРИ ПОДГОТОВКЕ БАКАЛАВРОВ ФИЗИКИ К РАБОТЕ В ПРОФИЛЬНЫХ КЛАССАХ
О. А. Рогожникова, К. Г. Никифоров
122-123
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИИ ПІДХІД В НАВЧАННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ КОЛЕДЖІВ
М. О. Роздобудько, О. М. Павлюк
124-126
PDF
ФОРМУВАННЯ професійних якостей майбутніх учителів фізики ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ ПРИЛАДІВ
О. М. Трифонова
126-129
PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ МОДЕЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ ФІЗИЧНОГО ЗНАННЯ У МОДУЛІ “КВАНТОВА ФІЗИКА ТА ФІЗИКА РЕЧОВИНИ” КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ НЕФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
В. В. Фоменко
129-132
PDF
ИСТОРИЯ ФИЗИКИ В ЭЛЕКТРОННОМ СПРАВОЧНИКЕ
М. А. Холзенева, В. А. Ильин, Е. Ю. Бахтина, А. А. Гаффаров
132-133
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ
П. С. Атаманчук, Т. І. Грунтей, Н. В. Соловйова
134-136
PDF
ФОРМУВАННЯ професійних компетенціи майбутніх вчителів технологій в процесі РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
Р. М. Білик
136-138
PDF
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ВИКЛАДАЧА, ІХ РОЛЬ І МІСЦЕ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
С. П. Величко
138-141
PDF
ЕЛЕКТИВНИЙ СПЕЦКУРС З ОПТИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
С. П. Величко, О. С. Кузьменко
141-144
PDF
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ ТА ДИПЛОМНИХ РОБІТ
Г. О. Грищенко, В. О. Ніжегородцев
144-147
PDF
ДИНАМІКА ЗМІНИ РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ В КУРСІ ТЕРМОДИНАМІКИ ТА СТАТИЧНОЇ ФІЗИКИ
О. М. Гур’євська
147-150
PDF
ОСОБЛИВОСТІ професійної підготовки майбутніх вчителів технологій
С. М. Єфіменко
150-152
PDF
ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ З АНГЛОМОВНИМИ АБРЕВІАТУРАМИ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В ІНСТРУКЦІЯХ ДО СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ПРИЛАДІВ
Н. А. Іваницька, С. Г. Пархоменко
153-155
PDF
ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОІ КОМПЕТЕНТНОСТІ майбутнього вчителя фізики НА ЗАСАДАХ КОНТЕКСТНОГО ПІДХОДУ
О. І. Іваницький
155-158
PDF
ИЗУЧЕНИЕ РАДИОФИЗИКИ В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ВУЗЕ. ЧТО ОСТАЛОСЬ ЗА СТРАНИЦАМИ УЧЕБНИКОВ?
В. В. Кудрявцев
158-159
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
С. А. Муравський
159-161
PDF
ФОРМУВАННЯ професійних компетенціи майбутнього вчителя фізики
О. М. Ніколаєв
161-163
PDF
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ, ЯК ОДНА ІЗ СКЛАДОВИХ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
О. О. Пильнюк
164-164
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИИ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ФІЗИКИ
Т. П. Поведа
168-172
PDF
РОЛЬ СИТУАТИВНИХ ЗАДАЧ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
О. П. Прокопова
172-174
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРИ ВИВЧЕННІ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Л. А. Сидорчук, О. Г. Чорна
174-176
PDF
ПОЄДНАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО, ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ КОЛЕДЖІВ
Н. С. Сичевська
176-179
PDF
ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
О. В. Слободяник
179-181
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕННОСТІ УЧНІВ ГУМАНІТАРНИХ КЛАСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРИКЛАДІВ З ЖИТТЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «ЕЛЕКТРОСТАТИКА»
Т. Г. Чижська
181-183
PDF
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ» У ПТНЗ
В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мінаєва
183-186
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
В. С. Шуліка
186-189
PDF
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ
Г. П. Щука
189-192
PDF
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОЦЕСІВ АНАЛОГОВО-ЦИФРОВОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ
Ю. П. Бендес, В. Д. Сиротюк
193-195
PDF
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ LABVIEW ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТА ПОБУДОВИ ГРАФІЧНИХ ЗАДАЧ
Т. В. Бодненко
195-199
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ СИСТЕМАТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
О. В. Гнатюк
199-201
PDF
АНАЛИЗ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ В ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ
Т. П. Гордиенко, О. Ю. Смирнова
201-203
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМ-ЕМУЛЯТОРІВ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ БАЗОВИХ ЕЛЕКТРИЧНИХ КІЛ ТА ЇХ ЕЛЕМЕНТІВ
Я. Ю. Дима, І. В. Лапека, О. В. Саєнко
204-206
PDF
ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ІНФОРМАЦІЇ У ЗМІ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ майбутніх вчителів фізики
Є. М. Дінділевич
206-209
PDF
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ФАКУЛЬТАТИВНОГО КУРСУ «КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ»
Ю. В. Єчкало
209-212
PDF
РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ КОНСПЕКТУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
М. В. Каленик
212-214
PDF
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗБІРНИКА ЗАВДАНЬ З КУРСУ “МАТЕМАТИЧНИЙ АПАРАТ ФІЗИКИ” ДЛЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ФІЗИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
І. П. Канєва, О. А. Ложовенко, Ю. П. Мінаєв
214-217
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОРОЗПОВСЮДЖУВАНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ТЕОРЕТИЧНА МЕХАНІКА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
А. П. Кудін, В. Я. Кархут, Г. В. Жабєєв, М. П. Лященко
217-220
PDF
СУЧАСНІ ЗАСОБИ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ АСТРОНОМІЇ
О. В. Кузьминський
220-222
PDF
ФОРМУВАННЯ інформаційної культури та інформаційної компетенції МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
О. М. Кух
222-224
PDF
ВИКОРИСТАННЯ інформаційних технологій при вивченні механіки
Д. С. Лазаренко
224-227
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ учителів фізики до використання автоматизованих СИСТЕМ ЗБОРУ ДАНИХ (НА ПРИКЛАДІ МОДУЛЯ М-йДО ТА ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ LABVIEW)
О. С. Мартинюк
227-230
PDF
КОНСТРУЮВАННЯ ЛОГІЧНИХ КОНСПЕКТІВ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Н. А. Мисліцька
230-231
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ В НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
М. О. Мястковська
232-233
PDF
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
К. М. Одарчук
234-235
PDF
ВИКОРИСТАННЯ мультимедійних технологій на уроках фізики для моделювання СИТУАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИСУВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ
О. О. Пасько
235-239
PDF
ДЕЯКІ АКТУАЛЬНІ ДОПОВНЕННЯ ДО КУРСУ ЕЛЕКТРО- ТА РАДІОТЕХНІКИ
Р. А. Поведа
239-240
PDF
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ОСВІТНЬОЇ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ “УРАН” В КАМ ’ ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА
І. П. Портяний
240-242
PDF
ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ В КОНТЕКСТІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ
О. Ф. Свириденко
242-243
PDF
ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС MATLAB WAVELET TOOLBOX У ЛАБОРАТОРНОМУ ПРАКТИКУМІ З ФІЗИКИ
М. О. Стеценко, Ю. О. Єфименко, І. Т. Богданов
243-246
PDF
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО МОДЕЛЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
О. І. Теплицький
246-248
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИПАДКОВИХ ЧИСЕЛ
І. О. Теплицький, С. О. Семеріков
248-252
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
І. А. Ткаченко
252-254
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІИНО-КОМУНІКАЦІИНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В КЛАСАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ
О. М. Федчишин
254-257
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЧИСЕЛЬНИХ МЕТОДІВ
В. С. Щирба, О. В. Щирба
258-260
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ХРОНОЛОГИ РОЗВИТКУ ЯВИЩА ПОЛЯРИЗАЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
О. О. Архипський, О. О. Штофель
261-263
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОФОРМЛЕННЯ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
І. М. Бендера
263-265
PDF
АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
А. В. Білюнас
265-266
PDF
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
В. Л. Бузько
266-269
PDF
ЕКОНОМИЧЕСКАЯ СИСТЕМА МИХАИЛА БАЛУДЯНСКОГО В РАЗВИТИИ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ МЫСЛИ
М. Вархола
269-271
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ДАЛЬТОН-ТЕХНОЛОГІІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА АСТРОНОМИ
Н. А. Головіна, Н. В. Налепа
271-273
PDF
психолого-педагогічні аспекти формування технічного мислення студентів під час вивчення креслення у вищих навчальних закладах
С. В. Грабовський
274-276
PDF
системним аналіз процесу формування понять фізичних ідеалізацій в курсі фізики внз
В. В. Івченко
276-278
PDF
ОСНОВНИЙ ЗМІСТ КУРСУ АСТРОНОМИ В КОНТЕКСТІ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІІ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ
С. Г. Кузьменков
278-281
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ АВІАЦІЙНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
В. В. Куліш
281-285
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАВДАННЯ ЯК ДИДАКТИЧНИМ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
А. М. Кух
285-287
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В КЛАСАХ МЕДИЧНОГО ТА БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Н. В. Остапович
287-289
PDF
ТЕОРЕТИЧНА І ПРАКТИЧНА СКЛАДОВІ ФІЗИЧНОГО ЗНАННЯ ТА КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ
С. М. Пастушенко
289-291
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
О. Ю. Пришляк
292-293
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ: “КОМПЛЕКСНА МЕХАНІЗАЦІЯ ВИРОЩУВАННЯ ТА ЗБИРАННЯ ЗЕРНОВИХ КУЛЬТУР”
А. В. Рудь
293-296
PDF
СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ СТРАТЕГИ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ
Ю. А. Скиба
296-298
PDF
ВИКОРИСТАННЯ РІВНЕВИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 10 КЛАСУ
Ю. Л. Сморжевський, Л. О. Сморжевський
299-301
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Д. В. Соменко
302-304
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ
Б. М. Тарасенко, Г. О. Шишкін
304-306
PDF
КАРРИКУЛЯРНА СТРУКТУРА УКРАЇНСЬКОГО БАКАЛАВРАТУ З ПОЗИЦІЙ ЛІСАБОНСЬКОЇ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Г. П. Чуйко, О. М. Яремчук
307-308
PDF
ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТА - СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙ ФАКТОР ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Г. І. Шатковська
308-312
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ ЗА ОЗНАКАМИ ДІЄВОСТІ ТА ПРОДУКТИВНОСТІ
О. В. Шевчук
312-314
PDF
ИННОВАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ С УЧЕТОМ ИНТЕГРАЦИИ В ЕДИНОЕ ЕВРОПЕЙСКОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО
Т. А. Ширина, В. А. Ильин
314-316
PDF
АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА ЗАСАДАХ СИСТЕМНО-КІБЕРНЕТИЧНОГО ПІДХОДУ
С. Л. Яблончіков
316-318
PDF
КАРЬЕРА НАЧИНАЕТСЯ СЕГОДНЯ
Михал Вархола, Ленка Дубовицка
319-320
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів