ЗМІНА АКЦЕНТУ У ФОРМУВАННІ ЗМІСТУ ФІЗИКИ ВІД ІДЕАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ДО РЕАЛЬНИХ - ВИМОГА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ

Автор(и)

  • Ю. М. Орищин Національний лісотехнічний університет України, Україна
  • В. О. Савош Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.108-110

Анотація

Відповідно до вимог сучасної гуманістичної парадигми сформовано засади її удосконалення стосовно навчання фізики. Запропоновано новий простий і наочний спосіб знаходження коріолісового прискорення, доступний для засвоєння як студентами, так і школярами.

Ключові слова: навчання, фізика, гуманістична парадигма, засади вдосконалення, моделювання, коріолісове прискорення.

According to the demands of the contemporary humanistic paradigm, the basis was formed of its improvement of teaching of physics. There was proposed a new simple and obvious method of finding the Carioles Acceleration. This method is possible to study both for students and pupils.

Key words: studying, physics, humanistic paradigm, basis of improvement, modelling, Carioles acceleration.

Посилання

Матвієнко П. В. До питання про сучасні парадигми в системі вищої школи / П. В. Матвієнко, С.О. Огієнко // Професійна освіта. - 2002. - № 11. - С. 63-72.

Гроф C. Структура наукових революцій / С. Гроф // Пере-хід-IV. - 2002. - Вип. 10. - С. 52-56.

Орищин Ю. М. До питання про особливості розв’язання окремих проблем освіти з погляду сучасної гуманістичної парадигми / Ю. М. Орищин // Зб. наук. праць Кам’янець-Поділ. держ. ун-ту. Серія педагогічна. - 2007. - Вип. 13. - С. 96-99.

Жасимов М. М. Система синергетического и и обобщающего образования / М. М. Жасминов // Вестн. высшей шк. - 2008. - №11. - С. 30-34.

Орищин Ю. М. Дослід Штерна в навчальному процесі. Проблеми інтерпретації та їх розв’язання / Ю. М. Орищин, В. О. Савош // Вісн. Чернігів. держ. пед. ун-ту. - 2011. -Вип. 89. - Серія: Педагогічні науки. - С. 469-474.

Сауров Ю. А. Роль моделювання при розв’язуванні навчальних фізичних задач / Ю. А. Сауров // Пед. пошук. -2010. - № 5. - С. 39-40

Брунер Дж. Психология познания (За пределами непосредственной информации) / Дж. Брунер ; пер. с англ. К.И. Бабицкого ; предисл. и общая ред. А. Р. Лурия. - М. : Прогресс, 1977. - 412 с.

Орищин Ю. М. Теорія і практика вдосконалення курсу загальної фізики засобами сучасного навчального експерименту : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Націон. пед. ун-т. ; Юрій Михайлович Орищин. - К., 2006. - 40 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30