ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. В. Слободяник Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.179-181

Анотація

У статті розглядається роль і місце індивідуальних навчально-дослідницьких завдань у процесі підготовки майбутнього вчителя фізики. Розкривається зміст, структура та норми оцінювання індивідуальних завдань.

Ключові слова: індивідуальні завдання, структура, оцінка, знання, уміння, навички.

In the article a role and place of individual educational-research tasks is examined in the process of preparation of future teacher of physics. Maintenance, structure and norms of evaluation of individual tasks, opens up.

Key words: individual tasks, structure, estimation, knowledge, skills.

Посилання

Величко С.П. Самостійна робота студентів як важливий чинник підготовки високопрофесійного фахівця з вищою освітою / С.П. Величко, О.В. Слободяник // Методичний вісник : Самостійна робота студентів та її інформаційно-методичне забезпечення: проблеми, досвід, методика. -Випуск 2. - Кіровоград : РвВ КДПУ, 2009. - С.34-42.

Солдатенко М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу / М. Солдатенко // Рідна школа. - 2005. - №1. - С.49-51.

Солдатенко М.М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності : монографія / М.М. Солдатенко. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2006. - 198 с.

Ягупов В.В. Педагогіка : навч. посібник / В.В. Ягупов. -К. : Либідь, 2002. - С.344-346.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30